דם יש ! פצועים אין ! השומר/ר"ע בב"ב
מצורף קובץהצלה דן פרטים?
- - -
'השומר' לא שמר עליהם...
זה היה בשעות המאוחרות של הלילה, בצומת הרחובות רבי עקיבא / אהרונוביץ (השומר) בבני-ברק.
לפתע נשמע קול התנגשות וניפוץ זכוכיות.
אלו שמיהרו לראות את פשר הרעש, הספיקו לראות רק שני דמויות הנמלטות מרכב שהתנגש בעוצמה במעקה הבטיחות.
למתנדבי מד"א-'הצלה' גוש-דן שהוזעקו ומיהרו להגיע למקום, נותר רק להביט בקינימטיקה הקשה של הרכב, ולקוות לשלומם הטוב של אלו שישבו ברכב.
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי ככל הנראה מדובר בהתנגשות שאירעה כתוצאה מנהיגה ללא רשיון.
- - -
אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.
תוקן על ידי - הצלה_דן - 10/08/2005 17:57:53

|
|