בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נהג חדש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/8/2005 14:20 לינק ישיר 
נהג חדש
מצורף קובץ

בברכת מזל טוב ודרך צלחה לרגל קבלת הרשיון הניגה באמבולס


לשרגא בוקשפן ...

יהי רצון שתיסע אך ורק למקומות טובים ובהצלת חיים מתוך שמחה וטוב לב כמו שנהגת במשך הלילה אתמול ...



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/8/2005 10:31 לינק ישיר 

שוקי - אתה יודע איך המרגש.. יותר טוב ממני לא ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/8/2005 13:03 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שרגל'ה איך המרגש....





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/8/2005 11:42 לינק ישיר 

תודה תודה תודה ..

אבל נראה לכם שזיהיתי את כולכם ??? ? ..

איזה ניקים מוזרים יש לכם ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/8/2005 23:44 לינק ישיר 

שרגא'לה המון מזל טוב לקבלת הרישיון
ובהתייחס לכלל העצות תמיד תזכור
"שהאח הגדול מביט מלמעלה ורואה הכל"
וגם אם קצת ממהרים כדאי להזהר לטובת המראות של רכבים אחרים!!!!
בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 20:58 לינק ישיר 

שרגה הרבה מזל טוב...

נהנתי לשמוע!

אני מאמין שעם אילן לא תהיה לך בעיה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 11:26 לינק ישיר 


לחברי וידידי ולכל העוזרים בעבר ובעתיד - ת ו ד ה !! מכל הלב.

שוקי הבטחת קיימת אה? ? . . אבל הלילה לא היית במוקד..
אכן שלוימל אני לא יעבור את ה .... בעיר .
ליפא - הסוס שלך על בנזין או סולר?
רובין אתה משחרר לי את ההגה?? ?? . .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/8/2005 11:02 לינק ישיר 

שרגא עזוב אותך משטויות תנהג כמוני.............
בסוס ועגלה.!!!
הרבה מזל"ט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 00:28 לינק ישיר 

תמשיך לעקוף את כולם רק משמאל.

דברים שרואים משם לא רואים מכאן.

וכמובן אל תשכח את החונך שלך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/8/2005 17:28 לינק ישיר 

שרגא מזל טוב סע בזהירות לא לעבור 120 בתוך העיר




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/8/2005 14:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נסיעה טובה תמיד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נהג חדש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext