שרגא'לה המון מזל טוב לקבלת הרישיון
ובהתייחס לכלל העצות תמיד תזכור
"שהאח הגדול מביט מלמעלה ורואה הכל"
וגם אם קצת ממהרים כדאי להזהר לטובת המראות של רכבים אחרים!!!!
בהצלחה
נשלח ב-14/8/2005 20:58
שרגה הרבה מזל טוב...
נהנתי לשמוע!
אני מאמין שעם אילן לא תהיה לך בעיה
נשלח ב-14/8/2005 11:26
לחברי וידידי ולכל העוזרים בעבר ובעתיד - ת ו ד ה !! מכל הלב.
שוקי הבטחת קיימת אה? ? . . אבל הלילה לא היית במוקד..
אכן שלוימל אני לא יעבור את ה .... בעיר .
ליפא - הסוס שלך על בנזין או סולר?
רובין אתה משחרר לי את ההגה?? ?? . .
נשלח ב-14/8/2005 11:02
שרגא עזוב אותך משטויות תנהג כמוני.............
בסוס ועגלה.!!!
הרבה מזל"ט.