בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יום חמישי בלילה מתחת לגשר גהה ת.ד.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/8/2005 16:06 לינק ישיר 
יום חמישי בלילה מתחת לגשר גהה ת.ד.
מצורף קובץ

הצלה דן:



אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/8/2005 17:01 לינק ישיר 

למה לא נותנים קרדיט לעובדים מירקון?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/8/2005 08:31 לינק ישיר 

אהבתי את:
" עדיין ללא מירס מסיבות 'טכניות' שונות (האשמה אינה בו ו/או באנשי הארגון ואכמ"ל). " ....

וד"ל .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/8/2005 01:20 לינק ישיר 

הצלה זה כל מה שרציתי יישר כח!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/8/2005 19:08 לינק ישיר 

מצד אחד

מצד שני



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/8/2005 17:56 לינק ישיר 


ראשית, לסיפור המקרה:

בסביבות השעה 01.30 לאחר חצות פרץ החבר אמיתי מושקט לרשת המירס והודיע על תאונת דרכים מתחת לגשר גהה.

מדובר היה בציר ז'בוטינסקי מפ"ת לכיוון ב"ב, ליד העלייה לכביש גהה (4). כתוצאה מאי הבנה בין שני נהגים, פגעו שני רכבים זה בזה. האחד נעצר על ציר ז'בוטינסקי מעט לפני הגשר, והשני נעצר על העלייה לכביש גהה (4).

למקום הגיעו במהירות מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" אליהו לוינשטיין, אמיתי מושקט, משה דוד רוזנפלד, אלעזר קליין, צבי רודיך, יוסף קליך וישראל הרשטיק.

עקב המרחק בין הרכבים, התפצל הכוח וטיפל ב-6 נוסעי הרכבים.

לאחר בירור ווידוא מוחלט (או איך כתוב בטופס: "למרות המלצות צוות מד"א, מסרב"...), טיפלו הכוחות במקום רק בנפגעת אחת שהתלוננה על כאבי ראש/צוואר. לאחר קיבוע ראוי לשמו, פונתה היא ע"י אמבולנס ירקון לביה"ח.

- - -

ועתה ליפא'לע יקירי, לשאלותיך. סליחה, לתובענותיך!

א. סיפור המקרה – אם הגעת עד לפה, כנראה שזה כבר ברור.

ב. שאלתך נכונה ובמקומה. יהושע ענה לך כבר במקצת, ועתה בפירוט נרחב.
364/369/342 ישבו יחדיו ברכבו של 342.
342 - לא דיווח, מכיון שסוללתו התרוקנה.
369 – לא דיווח, מכיון שהמכשיר נשאר ברכבו.
364 – עדיין ללא מירס מסיבות 'טכניות' שונות (האשמה אינה בו ו/או באנשי הארגון ואכמ"ל).
ומה עם לדון לכף זכות?! – הנה לך רעיונות...
(אגב, השיקול של כוננים כה רבים לצאת, היה שבשעות אלו תיתכן שזו תאונה קשה).

ג. כשהמפורטים בתובענותיך הודיעו מקום, כבר היו הנ"ל בירידה מכביש גהה למחלף עצמו.
כמו"כ, כפי שרואה אני בתמונות, אף אחד מהם לא עומד שלוב ידיים, אלא מושיט את עזרתו שהתבקשה במקום.

ד. אקווה שריציתיך...

ולגבי המושכות, לפי תובענותיך, אתה מחזיק אותם כראוי...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/8/2005 10:45 לינק ישיר 

ליפא העגלון

לא לכולם יש עדיין את המירס ולכן לא הודיעו על יציאה




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/8/2005 00:50 לינק ישיר 

שלום!
יש לי כמה תובענות:
א. מה סיפור המקרה?
ב. למה 369 ו364 לא הודיעו בדרך ומאיפה?
ג. למה רואים שהם הגיעו אם 356 הודיע שהוא ו554 מקום?
ד. הצלה דן אבקש התייחסותך!
בתודה מראש ממני והמושכות!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 16:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 16:09 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 16:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 16:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/8/2005 16:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או לחתוך את התמונות ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יום חמישי בלילה מתחת לגשר גהה ת.ד.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext