בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת"ד קשה בכביש 6

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/8/2005 01:57 לינק ישיר 
ת"ד קשה בכביש 6

לילה טוב
עכשיו חזרתי מהמקום והמחזה היה די קשה גם למורגלים בדבר.

נהג משאית של אחת החברות המובילות בתחום המזון ושהוזכרה פה לאחרונה ירד מכביש 471-מכבית לכביש 6 כאשר בסיבוב החד הוא ככל הנראה איבד את השליטה ועף לשוליים עם כל הנגררת הגדולה והמטען שבה

מתנדבי הצלה גוש-דן ומד"א אלעד שקיבלו את הקריאה נסעו בתחילה לכביש 6 עד מחלף קסם עד שהתברר שהתאונה היא בירידה לכביש ולא בכביש עצמו

למתנדבים שהגיעו למקום לא נותר לעשות דבר עקב כך שהנהג נהרג במקום בצורה מזעזעת שלא כדאי לפורטה
בהמשך הגיעו למקום צוותים מתוגברים של זק"א משטרת ישראל וכיבוי וכן 3 !! משאיות גרר ומנופים כדי להרים את המשאית מהתעלה ולחלץ את הגופה ומה שנשאר ממנה

חבר המועצה ר' דב רובין אח של מתנדבינו ר' ברוך רובין יו"ר וועדה משמעת במד"א שהיה בקרבת מקום הגיע בין הראשונים למקום הארוע וסייע ככל שניתן

למפקדי המשטרה שהיו במקום ותמהו על מספר הרב של המתנדבים הובהר כי בתחילה דווח על ארוע עם חומרים מסוכנים ולכן הגיעו מתנדבים רבים שרובם בקושי שברו את הצום בכוס שתייה ותו לא

ישר כוח לכל המשתתפים ללא פרטו שמותיהם ומעשיהם כי כולם מבורכים איש איש בחלקו הוא







דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/8/2005 00:42 לינק ישיר 

למר הצלה אלעד
אם כל ההערכה והכבוד לפעילותך המסורה האם אתה לא חושב שלהתהדר מי כתב ראשון, ומי ניסח הודעה, בצורה כזו או אחרת זו אינה רמה הולמת למתנדבים שאומרים לעסוק בהצלת חיים ולקדש ש''ש.
קצת... רמה !!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/8/2005 17:58 לינק ישיר 


בני יקירנו!

מעשהו של צאקאלאקה הוא אכן חמור והוא הוזהר לבל ישוב לכיסלה עוד.

תודה עמוקה על התמונות מהזוית שלך.

להתראות ולהשתמע...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/8/2005 14:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 14:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 14:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 14:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 14:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 14:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 14:34 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 12:51 לינק ישיר 

יהושע היקר

אתה יודע היטב שכוונתי הייתה לכתבה ולא לתמונות אז בלי משחקים...ועוד לשקר בריש גלי 'זה עתה שבתי משם' ס"צ

לא מתאים ולא מכובד !! בכל אופן לא לכם !!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 10:43 לינק ישיר 

התמונות מופיעות בשם צוות צפון על מה ולמה אדוני כועס על שם צאקלקה הוא לא מופיע בשם התמונות ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/8/2005 09:12 לינק ישיר 

לקחת חומר כתוב לערוך אותו קלות ולכתוב אותו תחת הניק שלך?? כזאת רמה ושפלות לא ראיתי עדיין באף פורום!

מנהלים יקרים! הגולש צאקלקה מבזה זה זמן רב אותכם ואת הארגון שכביכול הוא מייצג,תחשבו האם בשם ה'הצלה' כביכול מותר לעשות הכול!!

מצפה לתגובתכם המתאימה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/8/2005 02:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/8/2005 02:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.......

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/8/2005 02:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..........

אין רשות להוריד את הכיתוב מהתמונות ו/או להשתמש בתמונות ו/או לגזור אותם ללא אישור בכתב ממני.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת"ד קשה בכביש 6
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext