למר הצלה אלעד אם כל ההערכה והכבוד לפעילותך המסורה האם אתה לא חושב שלהתהדר מי כתב ראשון, ומי ניסח הודעה, בצורה כזו או אחרת זו אינה רמה הולמת למתנדבים שאומרים לעסוק בהצלת חיים ולקדש ש''ש. קצת... רמה !!!!!