מה זה פה? נרדמתם? או שכולכם בחוץ / מבלים בחופש?
ששששששששש לא להפריע למנוחת החברים. יש הרבה סחורה להכניס.... בסיום הדאצה ב"ה. המשך נופש בריא ומהנה ובעיקר שקט. בני/ברלנגו/ישראלי.
אנו מגורשים מהבית, ולכן קשה לנו לכתוב, לפעמים יש חברים שיש להם עוד בית, ואז נכנסים לכתוב
כנראה כולם בחופש ....