בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ששש... שקט...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/8/2005 12:05 לינק ישיר 
ששש... שקט...


מה זה פה?

נרדמתם?

או שכולכם בחוץ / מבלים בחופש?




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/8/2005 17:29 לינק ישיר 

ששששששששש

לא להפריע למנוחת החברים.

יש הרבה סחורה להכניס.... בסיום הדאצה ב"ה.

המשך נופש בריא ומהנה ובעיקר שקט.

בני/ברלנגו/ישראלי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/8/2005 17:00 לינק ישיר 

אנו מגורשים מהבית, ולכן קשה לנו לכתוב, לפעמים יש חברים שיש להם עוד בית, ואז נכנסים לכתוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/8/2005 12:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כנראה כולם בחופש ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ששש... שקט...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext