בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מחבל מתאבד התפוצץ בתחנה המכזרית בב''ש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/8/2005 08:57 לינק ישיר 
מחבל מתאבד התפוצץ בתחנה המכזרית בב''ש

מחבל מתאבד התפוצץ בתחנה המכזרית בב''ש: 10 נפגעים

מחבל מתאבד התפוצץ לפני דקות בכניסה לתחנה המרכזית בבאר שבע
מגן דוד אדום טיפל ב10 נפגעים, מתוכם 2 במצב קצב שפונו לסורוקה




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/8/2005 14:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלדד: "מי שהאמין לשרון משלם בדמו"

בימין מטילים על שרון את האחריות לפיגוע בבאר-שבע, ומשוכנעים שלאחר ההתנתקות, זאת רק ההתחלה. בירושלים מזהירים את הרשות: בלי פעילות נגד הטרור, לא תהיה התקדמות מדינית
כתבי ynet

"הציבור שהניח לראש הממשלה לתת פרס לטרור, וקנה את ההבלים ששיווקו יועצי התדמית המושחתים של שרון, כנראה מטומטם, ולכן הוא משלם בדמו". זהו ההסבר של ח"כ אריה אלדד (האיחוד הלאומי) לפיגוע שאירע הבוקר (יום א') בבאר-שבע. בפיגוע נפצעו כ-30 בני אדם, שניים מהם באורח קשה. לדברי אלדד, "אם עם ישראל לא יתעשת וידיח את שרון הוא ימשיך לשלם".

פיגוע בבאר-שבע

מאבטחים חסמו מחבל בגופם / ענת ברשקובסקי

מחבל חמוש במטען חבלה ביקש לעלות לאחד האוטובוסים בתחנה המרכזית. נהג שעמו שוחח הפנה אליו את המאבטחים. הוא הבחין בהם - והתפוצץ. התוצאה: שני מאבטחים פצועים קשה ונפגעי חרדה. הכוננות הועלתה בכל הארץ
לכתבה המלאה

חברי סיעות הימין הצטרפו לאלדד בהפניית אצבע מאשימה לעבר ראש הממשלה. ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) אמר: "ארגוני הטרור קיבלו ממנו אור ירוק. המשוואה שהוא יצר אצלם היא שטרור משתלם כי הוא מביא לכניעה ובריחה. שרון כבר הוכיח לכולם שחיי אדם הם לא בסדר עדיפות גבוה אצלו. עליו להתפטר מייד לפני שיהפוך את ישראל למדינה מוכת טרור".

ח"כ מיכאל רצון (ליכוד) הסביר: "שרון טעה והטעה את מדינת ישראל. שרון צריך ללכת הביתה. הפיגוע מראה לצערנו שהפלסטינים הם אותם פלסטינים. מדינת ישראל חייבת להמשיך להלחם בטרור לוחמה ללא פשרות. אין מקום ואין טעם בתהליכים חד צדדיים".

ח"כ אהוד יתום (ליכוד) הוסיף: "הפיגוע מהווה המשך לקאסמים לעבר שדרות, ומדגישים את מגמת הפלסטינים, שבאה לידי ביטוי על ידי מוחמד דף והג'יהאד האסלמי - לרדוף ולרצוח בנו כמובסים ומושפלים. יש להשיב לעצמנו ומיד את יכולת ההרתעה במלוא העוצמה, כדי למנוע את תקוות הפלסטינים להישנות הבריחה נוסח עזה ביהודה, שומרון וירושלים". לדברי ח"כ יחיאל חזן (ליכוד), "ההתנתקות טופחת על פנינו ואשר יגורנו בא. מאז ההתנתקות הטרור קיבל זריקת עידוד אשר עולה בדם אזרחי ישראל. כל נסיגה היא כרסום בבטחון המדינה. הממשלה מגשימה את תוכנית השלבים של ערפאת".

יו"ר סיעת ש"ס, אלי ישי, קרא לראש הממשלה שלא להעביר את השטח המפונה לידי הפלסטינים עד שימסרו הצהרה ברורה בנושא מניעת הטרור וייראו מאמצים מצדה בשטח. "הרשות מוכיחה פעם אחר פעם שאין בכוחה לעצור פיגועי טרור וירי קסאמים", אמר.

לעומתם, יו"ר מפלגת מרצ-יחד, יוסי ביילין, אמר: "אסור שהפיגוע בבאר שבע יחזיר את ישראל והפלסטינים למעגל האלימות ממנו לא הצליחו להשתחרר. צריך להוביל להידברות".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3134115,00.html
הצחקתם אותנו: אם לא היה כואב כולנו צוחקים

גורמים מדיניים אמרו בעקבות הפיגוע בבאר שבע כי "הרשות הפלסטינית צריכה לפעול נגד הטרור, שאינו מתאדה. אם לא יינקטו הצעדים הנחוצים לא תהיה שום התקדמות מדינית, והפלסטינים רק ילכו לאחור. אין מנוס מפירוק ארגוני הטרור, ואין מקום לתמרונים פוליטים מולם, כפי שנעשה היום".







דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מחבל מתאבד התפוצץ בתחנה המכזרית בב''ש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext