בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

2 בחורי ישיבה מלונדון נהרגו בת"ד ....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/8/2005 22:48 לינק ישיר 
2 בחורי ישיבה מלונדון נהרגו בת"ד ....

בת.ד. שאירעה בסקוטלנד נהרגו 2 בחורי ישיבה מישיבת גייטסעהד

2 הבחורים נסעו בג'יפ כשלפתע חלף לפניהם צבי הנהג ביצע עצירה פיתאומית כתוצאה מכך התהפך ו 2 הבחורים נהרגו

בחור אחד גר בסטנד פורד היל והשני גר בגולדנס גרין..

כאמור בלונדון ...

פרטים בהמשך...



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/8/2005 18:24 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/8/2005 18:18 לינק ישיר 

אתה לא שווה שאתייחס אליך

העתקתי יש לך בעיה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/8/2005 15:01 לינק ישיר 

לא הבנתי מכל מה שכתבת מה זה קשור להעתקה מהביפר?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/8/2005 09:36 לינק ישיר 

איש העקשן במקום כל הזמן ביקורת אז תכתוב גם משהו נורמלי ביפר זק"א ביפר מד"א

יש לך הרבה דאגות יא קנאי רק בגלל אנשים כמוך משיח לא מגיע ורק צרות לעם ישראל תתבייש לך



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/8/2005 07:42 לינק ישיר 

העתקת מילה במילה מביפר ז.ק.א. ???



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/8/2005 22:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יהי זכרם ברוך.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 2 בחורי ישיבה מלונדון נהרגו בת"ד ....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext