בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אישה נפלה מגובה בפ"ת צוות אט"ן קיראון ..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/8/2005 20:24 לינק ישיר 
אישה נפלה מגובה בפ"ת צוות אט"ן קיראון ..
מצורף קובץ

בשעה 18:28 לערך התקבלה קריאה על אשה שנפלה מגובה ברח' המורים בפ"ת. אט"ן קיראון (ירקון 13) ורגיל מפ"ת בדרך.
הרגיל מדווח על פצועה קשה שנפלה מגובה על רכב, לכודה. האישה חולצה תוך כדי טיפול של הצוות . הפראמדיק חיים רצאבי. הפראמדיק מעויאה כבאה. הנהג\ חובש בכיר יוסי אלמליח, ואני. האישה חולצה ופונתה במצב קשה לחדר טראומה בבית החולים בלינסון.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/9/2005 09:08 לינק ישיר 

לפי מה ששמעתי ולפי מה שכספי אמר היו 3 צוותים שם כולל הוא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 22:54 לינק ישיר 

קישור לכתבה בYNET

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3135490,00.html



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 22:31 לינק ישיר 

לפי התמונות אני רואה שם רק את ירקון 16 . זה הרכב היחיד שהיה שם? זה לא הגיוני...
והקצין שרואים בתמונה זה יגאל שרעבי.
*ד"א אני צופת אש בפ"ת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 20:35 לינק ישיר 

מצטער על פיספוס!!
תודה לצוות כיבוי פ"ת (את השמות אני לא מכיר) על החילוץ המקצועי תוך כדי "הפרעה" של הצוות הרפואי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 20:31 לינק ישיר 

כמו כן צוותי כיבוי וחילוץ מפתח תקווה היו במקום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/8/2005 20:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אישה נפלה מגובה בפ"ת צוות אט"ן קיראון ..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext