בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"אמבוחילוצית" אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/8/2005 22:41 לינק ישיר 
"אמבוחילוצית" אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ
מצורף קובץ

הושק רכב ראשון מסוגו בארץ "אמבוחילוצית"
אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ.

כגופים העוסקים בדיני נפשות תרם מגן דוד אדום למכבי אש אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ והצלה לרווחת הקהילה והעלאת כושר הצלת חיים. בשל ממדיו בהשוואה לרכבים הפועלים כיום בחילוץ, יוכל הרכב החדש להגיע לזירת תאונת הדרכים במהירות ובמקביל לאמבולנסים של מד"א, וצוותו יחלץ פצועים שנלכדו בתוך הרכב כשבמקביל צוותי מד"א יעניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני.

ההגעה המהירה, ובאותו העת, של שני הצוותים מד"א ומכבי אש למקום האירוע, יעלה באופן משמעותי את הצלחת הצלת החיים של הפצועים הלכודים.

הרכב הראשון מסוגו, יוצב בתחנת כיבוי אש בבית שמש וייתן מענה לתאונות הדרכים הרבות המתרחשות באזור.

בעתיד, ישנה כוונה להציב אמבולנסים נוספים שיוסבו לרכבי חילוץ בתחנות כיבוי אש ברחבי הארץ, שבתחום גזרת פעילותם ישנם כבישים שהוגדרו כ"כבישים אדומים".

http://www.netonews.co.il/Front/NewsNet/extras.asp?extraId=3607





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/9/2005 09:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה של הרכב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/9/2005 09:06 לינק ישיר 

בתמונה רואים את נציב כבאות והצלה שמעון רומח מפקד כבאות ראשית ואם אני לא טועה את טפסר אלי פרץ מפקד תחנת כיבוי בית שמש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "אמבוחילוצית" אמבולנס שהוסב לרכב חילוץ
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext