בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

למנהל הפורום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/8/2005 10:00 לינק ישיר 
למנהל הפורום

יש לי שאלה למנהל הפורום ...
למה אתם לא מזכירים את הכוננים שמגיעים לאירוע שהם לא חברי הצלה
זה לא פייר להזכיר רק את מתנדבי הצלה ולא מתנדבים אחרים שהיו במקום



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/9/2005 15:43 לינק ישיר 

זה פורום הצלה לא פורום כוננים...

סתם סתם..
יש דברים בגו..

תדבר עם לוינשטיין קמב"צ צוות צפון...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/9/2005 21:19 לינק ישיר 

הפורום הזה מיועד לחברי הצלה ולא לכלל מתנדבי וכונני מד"א



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/9/2005 21:56 לינק ישיר 

אבל כשאמבולנס או נט"ן מגיעים לאירוע תמיד רושמים מי היה הצוות לפעמים אפילו מתנדבי נוער,
אז מן הראוי שיוזכרו גם כוננים. (לפי דעתי כמובן)
ואני לא כונן אז אין לי קשירת קשר פה.. :-)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/9/2005 22:29 לינק ישיר 

מעניין ממש מעניין
תגיד ההוא מהפורום ברוטר שלך אותך
בכל אופן תשאל שם את השאלה רק תזהר כי אתה עלול להתעופף
משם בעקבות החוצפה לפגוע במרנן ורבנן מר הצלה ישראל או
למען המתים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/9/2005 00:02 לינק ישיר 

YYY300 נכבד/ת

צר לי, אך לא נוכל להתייחס בפורום לשאלתך.

ההחלטות של הנהלת הפורום הם פנימיות.

מתנד_ב. אין צורך בהתלהמות ובהתקפה על ארגונים אחרים. מעשיהם והתנהגותם אינם עומדות למשפט בכלל, ובפרט לא בפורום אצלינו.

באם יש לך הערה העלולה לפגוע במישהו, נא שלח זאת בהודעה אישית... בתודה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > למנהל הפורום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext