ואם יש כניסה ללא חברי הצלה?
איזה כביש החוף? אולי כביש 4
פשוט מאד כביש החוף ישר כל הזמן אחרי באר שבע יורדים לכיוון דימונה צומת הערבה שמאלה ישר ישר ישר ישר בסוף תגיע
"ללא" חברי הצלה אין כניסה