|
|
| נשלח ב-31/8/2005 18:47 |
|
| |
יום כיף הצלה גוש דן-אשדוד
יום כיף לחברי הצלה גוש דן והצלה אשדוד
במושב בני דרום
תמונות מצורפות
אין רשות להוריד לשנות או להעתיק את התמונות
תוקן על ידי - י_ויסנשטרן - 31/08/2005 19:10:18
|
|
|
|
| נשלח ב-3/9/2005 22:34 |
|
| |
ששששששש
למה אתה מגלה
את רוצה לסבך את מוטי
דרך אגב מוטי השולנ'ט היה פיצוץ
|
|
|
|
| נשלח ב-1/9/2005 12:24 |
|
| |
בכל מקרה היה יום של כיף, היה שווה את המאמץ להגיע.
למי מגיע התודה?
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|