צומת ראם הקטלנית
ביום ד', 31 באוגוסט 2005 למנינם אירעו בצומת ראם (מסמייה) 3 !!! תאונות דרכים שונות במהלך היום.
הראשונה אירעה בבוקר עם רוכב אופנוע שנפגע בצאתו מתחנת הדלק פז שבמקום. בשעות הצהריים אירעה שוב תאונה באותו המקום ובשעות הערב התרחשה התאונה היותר קשה מבין השלש:
חמישה נפגעים אחד קשה (פגיעת חזה ממהגה של הרכב הפרטי). בתאונות הגישו סיוע חובשי ההצלה מצוות "נחל שורק" (הצלה אשדוד - רצ"ב תמונות מהתאונה האחרונה.
שימו לב לסימנים על הכביש של הרכב הקטן לאחר שנפגע מהמשאית...:
F:\DCIM\100OLYMP\P8310001.JPG
F:\DCIM\100OLYMP\P8310002.JPG
F:\DCIM\100OLYMP\P8310003.JPG
F:\DCIM\100OLYMP\P8310004.JPG
F:\DCIM\100OLYMP\P8310005.JPG
F:\DCIM\100OLYMP\P8310007.JPG
F:\DCIM\100OLYMP\P8310010.JPG
F:\DCIM\100OLYMP\P8310011.JPG
לצערינו יש במקום זה יותר מידי תאונות 
|
|