בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

התפטרות.......

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/9/2005 18:00 לינק ישיר 
התפטרות.......

הרב אושי שמילוביץ הי"ו מנכ"ל הצלה גוש דן הודיע הבוקר הבוקר על התפטרותו מסיבות אישיות....



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-6/9/2005 10:15 לינק ישיר 

בניגוד לדרכי האקשנית.
ועקב מילותיך הנוגעות ללב.

אני כאן מחכה בקוצר רוח למנכ"ל החדש שיבחר או שכבר נבחר ע"י ההנהלה או ע"י המתנדבים ..

בקיצור יהיה בחירות או מה ?

אני צריך לדעת למי להתחנף....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/9/2005 23:58 לינק ישיר 

איש יקר.

אל תעשה לנו את זה !!!

אל תתפטר !!!

תראה את הידיעה שאתה הכנסת ולא מחקו.

אתה מופיע פעמים רבותללא ספור ואף אחד לא מחק !!!

נכון, לפעמים מוחקים גוזרים ומשמיטים כדי למנוע אי נעימויות כאלו או אחרים מאנשים.

שים לב. אנו נותנים כתיבה חופשית ללא הגבלה כולל ביקורת בונה. אך לא ניתן, כבעבר אף בעתיד, לכתוב דברים העלולים לגרום למישהו אי נעימות !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/9/2005 18:52 לינק ישיר 

נראה לי שגם אני מתפטר.

מוחקים כאן הודעות ללא רחמים.

אין כל טעם להמשיך להשתמש בפורום הזה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > התפטרות.......
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext