בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מחאה נמרצת וקריאה להתנגדות גורפת

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/9/2005 00:39 לינק ישיר 
מחאה נמרצת וקריאה להתנגדות גורפת

כהמשך ל>>כוננים התכוננו<<

חברים, בימים האחרונים מפרסמים על מבחן שיהיה בחודש נובמבר לכלל הכוננים.

חיים אדלהייט, חברי הצלה, כונני מד"א וכל השאר

קומו, חברים יקרים, קומו והכריזו בקול רם !

"היו לא תהיה"

האם עובדי מד"א שחלקם יודעים את החומר במעורפל מתקופה קדומה שבה הם למדו, גם כן עוברים בחינות ???

האם שמעתם על בנות שירות שחלקן (בלי הכללות) טובות רק בשביל להנעים לנהג את המשמרת... או כדי למלאות טפסים, שצריכות לעבור בחינות חוזרות ???

לכן חברים, תנו לנו זמן לשאול את עובדי מד"א מה הם יודעים ???

תנו לנו זמן לשאול את "מפ"ה" והחבר'ה שמקבלים ממד"א משכורות כדי לנהל את המתנדבים (!!!...) מדוע הנכם מנסים להיות צדיקים בסדום על חשבון המתנדבים ??? מדוע הנכם מנסים להתעלות מעל העובדים ולהיות צדיקים יותר מהאפיפיורים עצמם ???

כן, אין להם שם, בהנהלת המתנדבים, במה להשקיע בכוננים ברחבי הארץ ומוחם הקודח ברעיונות מוזרים העלה את הרעיון של המבחן !!!

אולי בכלל מדובר במישהו שמעונין להצדיק את ההוצאה הכספית הגדולה והמיותרת של הוצאת הספר "זמן לשאול" ועושה זאת על גבינו ???

כן. צריך להעלות את הרמה של כל הכוננים. צריך לבדוק שכולם יודעים וזוכרים את החומר. אבל גם עובדי מד"א מן הראוי שיבחנו ואז... אוי לאותה בושה!!!

כמה מתוכינו נתקלנו בעשרות מקרים של בנות שירות, חובשים, חובשים/נהגים ואפילו פראמדיקים שמביישים את המדים של מד"א...

כולנו שמענו ושומעים כיצד עובדי מד"א מספרים על חבריהם את מיטב פישוליהם...

על כן חברים יקרים, מכאן תצא הקריאה להודיע חד משמעית:

"היו לא תהיה"

אנחנו נעבור מבחן אחרי העובדים.

ואם מישהו מהכוננים חושש שמא ואולי מי שלא יבחן אז...

שימו לב, באם כולנו נתאחד סביב הסירוב, מד"א יאלץ אחד מן השניים: או לרדת מהעץ ולוותר על הרעיון האווילי או להתפטר מכולנו כולל כל המתנדבים בתחנות, כולל הנהגים!!!

כמובן לא ניתן להפריד בין גדוד הכוננים לבין גדוד המתנדבים ! מי שלא ראוי להיות כונן לא ראוי להיות מתנדב בתחנות !!!

כוננים ומתנדבים. אתם מוזמנים להגיב. בואו נשמיע כולנו את קולינו.

אנשי מד"א ומנהלי מפ"ה. נשמח לקבל גם את תגובותיכם !!

תוקן על ידי - חולה_מדא - 06/09/2005 0:41:52

תוקן על ידי - חולה_מדא - 06/09/2005 0:42:59



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/11/2005 20:06 לינק ישיר 


נא לא להיסחף.

אין צורך לכתוב דברים שלא נאמרו ע"י זה או אחר.

יש התנגדות גורפת כלל-ארצית למבחן זה.

סוף פסוק!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/11/2005 22:42 לינק ישיר 

לחושב בכיר,
אני שמעתי שהחברים בירושלים אמרו לדוקי שהם לא הולכים למבחן ושיפסיק ללקק, וכן באשדוד וקרית ספר לא חושבים ללכת למבחן. ורק מי שדוחף לעשות את המבחן זה יו"ר מתנדבי גוש- דן שרוצה להראות שהוא עושה, כמו שאומרים מטאטא חדש מטאטא טוב מהקודם,והחברים בגוש דן יהיו הפראירים של ישראל וחברו היו"ר,



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/11/2005 00:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הצלה אלעד





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/11/2005 22:38 לינק ישיר 

לאלו שרוצים להיזכר, הנה החייאת האשכול...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/9/2005 21:45 לינק ישיר 

כוננים, מתנדבים וכל השאר.

חבל על המאמץ בכתיבה כאשר אתם מפנים אותה לכתובת של ישראל.

אמנם נכון שהוא משתדל כאשר הוא נתקל בבעיות, לפטור אותם. אבל לגבי הכתיבה כאן ראיתם את תגובתו "לשחרר קיטור".

חבל"ז.

האפשרות היחידה היא להתארגן, כמו שכתבו כאן, כווולם ללא יוצא מן הכלל ולהודיע שלא מגיעים למבחן.

אין למד"א כל תחליף אלינו! יאיימו עוד קצת ואז ירדו ממגדל השן או מהמקום האחר בו הם שוהים.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/9/2005 15:09 לינק ישיר 

מה אתם רוצים מישראל פישר? הוא לויאלי לבוס, לפחות הוא עושה את עבודתו נאמנה, הוא לא הכתובת לתלונות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2005 12:19 לינק ישיר 

לישראל.פ הנכבד

אני מסתדר עם זוג מכנסים אחד(של מד"א) וחולצה אחת
ובלי ימי כיף ומשלם לבד את הביטוח רק דבר אחד מפריע לי
האיומים תפסיקו ואתה בראש ישראל לאיים
חברים יש חיים אחרי מד"א (בהצלה)
ומשום מה תמיד בהשתלמויות ובכל הזדמנות אתה לפחות כך חושב מ א י י ם אז איך אומרים בלי איומים
ודרך אגב מי שלא יעבור את המבחן אבל למשל דוקי ילחץ קצת
אז זה בסדר ? הוא ימשיך להיות כונן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/9/2005 00:35 לינק ישיר 

ישראל, אם לא הובנתי נכון אז אני מתקן כעת

אין לי שום בעיה לעשות מבחן נהגים/ חובשים/נהלים ומכל סוג, ורק השבוע עשיתי מבחן לקורס מסייעי מוקד בלי הכנה ועברתי אותו בהצלחה של 90%+ [ אני לא בא להתגאות חלילה אלא להביא עובדה לצורך העניין ] וכמוני רבים מחבריי שמתנדבים ומוסרים את עצמם בכל עת להצלת חיים ולמד"א.

הבעיה הייתה והינה בגישה,בהסתכלות,בראיית העולם השונה של אנשי מפ"ה לעומת המתנדבים בשטח. אני בטוח שאתה נמצא בשטח ורואה את כל הפעילות הברוכה של החבר'ה ודווקא בגלל זה עולה ומציקה השאלה שבעתיים 'למה אין תקשורת נכונה? או יותר נכון, למה זוהי תקשורת חד כיוונית?'

נכון שיש השתלמויות,ונכון שאין אף פעם מסיבות המתאימות לאופי המתנדבים החרדיים והדתיים!!

נכון שיש סופי שבוע במלונות פאר לעובדים בהשתתתפות מינימלאית, ונכון שאין למתנדבים אף שבת כזאת!!

נכון שיש ביגוד מלא לעובדים מספר פעמים בשנה, ונכון שהמתנדבים צריכים להתחנן לזוג מדים נוסף או חדש!!

נכון שהעובדים יכולים לקחת אמבולנסים או רכבי מד"א מיוחדים {כמו אלו שנגנבו לאחרונה} לצרכיהם הפרטייים, ונכון שלמתנדבים עושים בעיות וקשיים אפילו בלקיחת אמבולנסי כונן!!

ועוד הרבה 'נכונים' כאלו זה לעומת זה וכל זה שהעובדים מקבלים שכר מלא על כל שעה ודקה שהם בתחנה והמתנדבים עושים זאת על חשבון זמנם הפרטי !!!!

בראיית העולם שלי בגלל זה יש את ארגון הצלה שדואג לספק את צורכי המתנדבים אם זה בציוד רפואי מתקדם,ואם זה בקשר/מירסים לתועלת העניין ואם זה בהווי גשמי ורוחני כדי לשמר את הקיים וליצירת המוטיבציה להמשך ההתנדבות !! ומי שלא מסכים עם מה שחשבתי שיאמר זאת כאן ועכשיו!!

אגב יצוין לשבח מנהל אזור ירקון, שעם כניסתו לתפקיד, כבר במסיבה הראשונה הוא דאג שכל האוכל יהיה 'גלאט' בשביל המתנדבים החרדיים

בקיצור יש לכם עוד הרבה עבודה לעשות לפני המבחן והתחרות.....אם אתם לא רוצים לנהל רק דיאלוג וירטואלי, תקבעו בכל שבוע יום אחד, בו אתם נמצאים כל פעם באזור אחר, ו'מקבלים קהל' בתחנה לשמיעת האנשים ודעותיהם, ויש לאנשים מה להגיד...תרים את הכפפה..אנחנו מחכים

תוקן על ידי - הצלה_אלעד - 16/09/2005 0:36:48



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/9/2005 23:16 לינק ישיר 

ישראל_פ

א. כחולה אל חולה מד"א, תודה על ברכתך לרפואה שלימה, מי כמוך יודע עד כמה ברכה זו היא חשובה וחיונית...
ב. לא יכולתי לעשות זאת טוב ממך להביא בצורה כל כך בוטה את חוסר התקשורת וחוסר הקומוניקציה בין מפ"ה לבין הכוננים בפועל. זה כחודש וחצי ואף יותר מתרוצצים השמועות והדיבורים על המבחן, יו"ר גדוד המתנדבים (לפחות בתחנת ר"ג) יודע שיהיה מבחן אך לא יודע מדוע ולמה ואתם שנמצאים בשטח (לטענתכם...) לא יודעים מכך ולא שומעים בכדי להסביר לאנשים.
ג. לשאול, לפנות, לברר ועוד בלה בלה (בתובתך הראשונה). את מי לשאול ? את חיים אדלהייט שאומר שאין לו מושג? את אהרן מילנר היו"ר הקודם שלא יודע במה מדובר? את הנהלת הגדוד שמתוסכלים לא פחות מכולם??? כן, זה חלק מהטענה, אבל הרי אתה אמור לדעת את זה, אתה בשטח...!!!??? (וגם דובי..)
ד. אמנם הייתי וכן כל המתנדבים היינו אמורים להיפגע מהיחס המתנשא של מפ"ה. אך לא. לא נפגענו כיון שאתם לא מתנשאים מרוע או רשעות אלא מחוסר שימת לב ואולי אף קורטוב טיפשות. לכן לא נפגענו !!! אגב, אין בדברים הללו משום ח"ו לפגוע בך או בחבריך, אלא אך ורק לשים את העובדות כמות שהן על השולחן. מה שנקרא "דיון ציבורי".
ה. "קבלת משוב" במשך כל שנותי לא ראיתי ולו פעם אחת דבר כזה!!! אולי יש את זה בהשתלמות כוננים אך כפי שכבר נאמר ההשתלמות הזו אינה נותנת מענה לכלל המתנדבים! מה דעתך לחלק את המשוב בתחנות ? מה דעתך לחלק את המשוב דרך הדואר ?
ו. "היד פארק טוב לשחרור קיטור" שוב, אותה התנשאות!!! יש מקום אחר בו מתנדב יכול להביע את דעתו ??? ולקבל תשובות ??? (רק אל תחזור על הבדיחה "בגדוד המתנדבים") והנה, שיחררנו קיטור והוד מעלתו (אמנם שוב עם התנשאות...) הואיל ברוב טובו לרדת אלינו אל העם ולענות לנו!!!
ז. אגב, לספק את הסקרנות, האם נערכת למצב בו כל כונני אזור מסוים או מכל האיזורים יגידו "לא למבחן" ??? סביר להניח שיש לך תשובה מן המוכן לכך...
אסיים בנימה פייסנית משהו. ישראל, עזרת למתנדבים ואתה עדיין עוזר וכנראה עוד תעזור רבות כפי שאתה אוהב. אבל שים לב, בדרך אתה (לפעמים..) דורך על יבלות ללא כוונה. ואיך אמרו שם "הדרך לגהינום רצופה בכוונות טובות!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/9/2005 19:48 לינק ישיר 

הצלה_אלעד מכובדי,

א. אני מוכן לקבל ביקורת, אך הטענה שאנשי מפ"ה יושבים במגדל השן... נו שויין, מה לעשות אנחנו (לפחות אני ודובי) אנשי שטח לא פחות ממך, האמן לי.

ב. קבלת ביקורת: הנהגנו (כן..אנשי מפ"ה) להעביר משוב בכל פעילות מתנדבים, כולל השתלמויות כוננים, ואנחנו לומדים בעיון את הנכתב שם ומשתדלים ככל האפשר ליישם.

ג. בכל פורום בהם נמצאים כוננים שבה ועולה הדרישה "הכה לא הגיונית" להתמקצע, ומי שחושש ממבחן וביקורת מוטב שישכיל וישנן מאשר להשתלח.

ד. אומנם לא התייחסתי לכך בתגובתי הראשונה, אך המבחן הוא חובה לכלל הכוננים (כולל עובדים בהכשרת BLS)והפיקוח והבקרה של אגף רפואה ע"י מדריכי קורסי הפארמדיק והסופרוויזרים האזוריים.

ה. הייד פארק ופורומים דומים הם נחמדים להוצאת קיטור, אך מי שבאמת מעוניין בתועלת/שיפור/ייעול מגיע לכתובת ויזואלית לא וירטואלית.

ו. זוכרים איך יפתח מסיים הודעותיו בפורום? "ותיזהרו שם בחוץ".






דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2005 16:39 לינק ישיר 

ישראל פ.? או שרק נדמה לי? בכל אופן לדעתי כל האשכול הזה היה מיותר לו הייתם טורחים לפרסם מראש שישנה תחרות ארצית וכיו"ב ואז כל התגובות היו בשבחכם ולא ההיפך וד"ל.

ואם כבר מדברים על מפ"ה לעיתים יש תחושה בקרב המתנדבים ששמה במפ"ה יושבים בכעין מגדל השן,לא חשים את השטח ולא באים לקראת המתנדבים והכוננים אלא ההיפך.

המבחן הזה זה רק דוגמא והאשכול עוד יותר להוכיח לכם שההרגשה הרווחת היא שבעוד אתם עסוקים במבחני קבלה למד"א בכלל ולגדוד הכוננים בפרט, החבר'ה בשטח צריכים התייחסות ופיעלות שונה וגם תשומת לב !! כן בהחלט לזרוק מילה טובה למתנדבים [ שלא לדבר על מה שהעובדים מקבלים מבחינת הטבות ותנאים ומתנות אבל זה לאשכול אחר...] לשאול אותם ואת דעתם מה ניתן לקדם ולשפר בנושא ויש הרבה מה לעשות למען כולנו.

מקווה שלא העמסתי עליך יותר מידי, אבל אני בטוח שזה יהיה לתועלת ויעשה כמו שרק אתה יודע



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/9/2005 16:18 לינק ישיר 

השאלה אם למד"א אין חומר יותר חדיש?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/9/2005 15:20 לינק ישיר 

ראשית לכל,
ברכת החלמה ורפואה שלמה לך "חולה מד"א".

לגופו של עניין, כל הדו שיח היה מיותר לחלוטין לו טרחת לבדוק.

בסוף שנה זו (הלועזית ל"ע) תחילת שנת 2006 מתוכנן "תחרות ארצית" לכוננים במסגרת פעילויות שמד"א נערך אליהם לציון שנת 75 לייסוד הארגון.

התחרות בכינוייה "צ'מפיון שיפ" או אליפות בעברית, תהיה ברוח ספורטיבית, מהנה, אך מקצועית.

פרטים על התחרות יפורסמו בהמשך.

בכל אופן, בכדי לקבוע סף מינימום להשתתפות בתחרות נקבע רמת ידע שאותו חייב כונן לדעת בהתאם להכשרתו רמת BLS לחובש/חובש בכיר, ורמת ALS לפארמיק/רופא. המבחן שייערך בחודש נובמבר נועד לכך. (לא איומים...) אתה גם לא חייב (ויש עובדים פגועים ממך שיסרבו לכך) להשתתף. (ובוודאי לא להזיק לפרנסתך).

נתנו לך כלי לימוד ותו לא, ייתכן והספר הוא ברמה גבוהה מדי? תלמד ספר אחר בהישג ידך.
המבחן נועד לקבוע סף מינימום, הספר נועד לתת לך רמת מקסימום. ברור?

ולהבא! תפנה, תשאל, אל תכעס, מד"א ועובדיו מכבדים אותך ומוקירים את התנדבותך.

חרם! נידוי! שמתא! וכו' זה טוב לשטיבלאעך.... לא תשיג בזה מאומה כי לא תצליח בכך.

אם נפגעת כנראה כי פגעת, ואם לא נענית תפנה למי שאמון לתת לך תשובות ובשמחה רבה יוכל לעזור/לענות לך לעניין.



ולקראת הימים הנוראים הבאים עלינו לטובה לא נותר לי אלא לאחל לך ולכלל מתנדבי מד"א באשר הם "לשנה טובה תכתבו לאלתר לחיים טובים ולשלום" ובזכות מעשי החסד הרבים והצלת החיים בהם עסקת אתה ורעיך תזכו לחיים ארוכים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/9/2005 23:27 לינק ישיר 

לדעתי המבחן הזה מאוד מאוד חשוב !!!
אבל ולכן, באותו היום שיהיה מבחן לעובדים (כולל מבחן מוטיבציה) ובאותו היום שיהיה מבחן לבנות השירות בנושאי רפואה בלבד ולא בכל נושא אחר מהתחנה... (כמובן לא באותו החדר... !!!) אשמח להשתתף במבחן ולהוציא ציון שלפחות 70% מהעובדים ובנות השירות יקנאו בו (בציון)

אם כן קבענו! המבחן שלנו באותו היום שיערך המבחן של העובדים ובנות השירות

נ.ב. לדעתי המבחן אכן חשוב לעובדים ולמתנדבים כאחד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/9/2005 00:53 לינק ישיר 

גולשים נכבדים.

1. "הצלה גוש דן" כגוף, אינה מביעה כל ענין וצד בויכוח העקר שמתקיים כאן.

2. נבקש שוב מהציבור; לא לרדת לפסים אישיים ולא לפגוע האחד בשני.

3. העלו מעל במה מכובדת זו את השאלה "האם לגשת למבחן או לא ?" כל המעוניין להגיב על שאלה זו בלבד מוזמן להגיב. שאר הויכוחים והשטויות שנכתבו "נגד עובדים - בעד עובדים" "נגד בנות שרות - בעד בנות שרות" לא כאן מקומם !!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מחאה נמרצת וקריאה להתנגדות גורפת
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext