בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמבולנס "איילון 47" נגנב ונתפס !

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/9/2005 10:35 לינק ישיר 
אמבולנס "איילון 47" נגנב ונתפס !

אמבולנס "איילון 47" נגנב במהלך הלילה מרחובות.

הודעה שיצאה בביפרים של כלל מד"א הביאה לעירנותם של כל החובשים שסייעו בחיפוש אחר האמבולנס הגנוב.

עירנותו המיוחדת של החובש דוד אליאס קלטה את הרכב המדובר לאחר מרדף מתיש בכביש מס' 4 ולאחר שהמשטרה חסמה את הכביש, נתפס הרכב באזור בר אילן.





דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/1/2013 07:42 לינק ישיר 

מה קורה איתכם - הצלת חיים !



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/9/2005 12:07 לינק ישיר 

אכן היתה ידיעה ב nfc בנושא זה להלן:
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-80087-00.html?tag=9-03-39

כל הכבוד על העירנות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמבולנס "איילון 47" נגנב ונתפס !
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext