| נשלח ב-11/9/2005 18:25 |
|
| |
שמועות עקשניות מספרות...
כן, כך מדברים.
שמועות עקשניות מספרות על-כך כי אחד מעובדי מד"א ר"ג, שנעדר מעבודתו מזה כשנה, חוזר לעבוד באזור דן.
היודעים אתם מיהו ומה תפקידו החדש???
רמז: מדובר באיש חביב ומקצוען!
נו...
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 00:12 |
|
| |
כן !
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 14:18 |
|
| |
ידעתי witty גם ידעתי, כי אתה תהיה הראשון ואולי אף היחיד שידע בשלב זה לענות על החידה.
יפה מצידך שעדיין לא חשפת את השם ונותן אתה לאחרים להוגיע את מוחם במציאת הפתרון.
אז רמז נוסף:
הוא החל השבוע את ההשתלמות בתפקידו החדש!
נו...
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 14:51 |
|
| |
אכן כן זה נכון !!!
שמעתי דברים מאד טובים עליו " מחכים לך בזרועות פתוחות" !!!
ושמחים שהוא חוזר לשיגרה !!
י.... ר"ג מחכה לך !!
|
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 15:51 |
|
| |
shmulik10!
מדבריך זה נראה שאתה רוקד על הגל ולא הכי מזהה במי ובמה מדובר...
אולם אם טעיתי וגם אתה רוצה לתת לאחרים לזהות, תן לפחות רמז במי מדובר או מהו התחום בו הוא הולך לעסוק.
נו...
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 18:25 |
|
| |
הוא היה עם פריצת דיסק?
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 18:31 |
|
| |
שמעתי שלא כולם מרוצים.
|
|
|
|
| נשלח ב-12/9/2005 20:42 |
|
| |
אוהה חחח
הנה ניק חדש "י_פרנקנטהל"
ברוך הבא (לניק!!! הכוונה) .....
תוקן על ידי - witty - 12/09/2005 20:46:35
|
|
|
|
| נשלח ב-13/9/2005 01:05 |
|
| |
הוא פראמדיק ??????????????
גר בחשמונאים??????????????
אהוב על כולם??????????????
קורא לכולם "צאאדיייק"?????
|
|
|
|
| נשלח ב-13/9/2005 08:12 |
|
| |
Hazala101 ?
ביקשו לא לגלות ? לא? אבל אם אתם דווקא רוצים אז?
ליפא העגלון לשאלתך = חיובי. מדובר ב- י.א.
Hazala101 מרוצה יותר ? (לא שאני מכירו אישית .. אבל יודע במה מדובר, אל תשכח שאני עוד חדש באזור, איך אני יכיר אותו ?)
|
|
|
|
| נשלח ב-13/9/2005 18:21 |
|
| |
ליפאהעגלון + חושב_בכיר + shmulik10...
התוצאה היא... רגע!
ממממהההה????
אתם מתכוונים ליהודה אטיאס???
סוף סוף...
ואיך הוא תמיד אומר:
"גאנץ פיין"...
רגע, הוא חוזר לפעילות מבצעית רגילה, ברוך ה'?
|
|
|
|
| נשלח ב-14/9/2005 08:36 |
|
| |
ככככככןןןןןןן ֱֱֱֱֱ
|
|
|
|
| נשלח ב-14/9/2005 22:55 |
|
| |
בעוד זמן מועט נוכל לשמוע בקשר של דן:
"ארבעים וחמש, דן"
"שומע"
"צדיק, אתה נוסע ל..."
"קיבלתי"
"צדיק שומע ?"
"שומע"
"ישתבח שמו, אתה מבוטל !!! החולה אמר פרקי תהילים והבריא!!!"
ומי שיחייג 101 ישמע:
"מגן דוד אדום מדבר יהודה בסייעתא דשמייא"
"שלום, רציתי להזמין אמבולנס ל..."
"רחמנא ליצלן, צריך להתחזק, מה הטלפון???"
"אתה מבני ברק ??? לך לרבי חיים קנייבסקי לבקש ברכה אח"כ תתקשר שוב!!!"
מהההה??????
"רפואה שלימה. פרק קי"ט בתהילים אותיות..... יש סגולה..."
וכן הלא וכן הלאה.
מתי??????
כשיהודה אטיאס יתרגל למוקד !!!
כן, בגלל הגב הדיסק והפריצה, הוא יישב במוקד !!!
נסו ותיהנו.
|
|
|
|
|