בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הרבו בתפילה ובתחינה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/9/2005 09:10 לינק ישיר 
הרבו בתפילה ובתחינה

אחד מחברי הצלה באלעד מאושפז בטיפול נמרץ בתל השומר במצב קשה בעקבות זיהום קשה שפשט בגופו.

חברי הפורום מתבקשים להתפלל עבורו ושמו הוא: ישראל ירוחם מאיר בן לאה לונא לרפואה שלימה בקרוב.

תודה לכולכם ורק בשמחות.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/9/2005 18:05 לינק ישיר 


היום אחר הצהריים נודע, כי בזכות תפילות הרבים שוחרר ישראל לביתו אשר באלעד העיר.

אנו נמשיך להתפלל עדי ישוב לאיתנו הראשון, לאורך ימים ושנים טובות ובריאות.

"ברוך אתה ה', רופא חולי עמו ישראל"...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/9/2005 18:14 לינק ישיר 


כל הכבוד יהושע!

זכית ליטול אחד משישים מחוליו.

מרבים בתפילות, ממשיכים בביקורים, ומצפים לבשוקרות טובות...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/9/2005 17:36 לינק ישיר 

אתמול בערב הייתי בביקור חולים אצלו הוא מזה שמח..

חברה תקחו לתשומת ליבכם חבר חולה ששוכב בב"ח וברוך השם כבר נמצא באישפוז בבנין הילדים קומה 3 בתל השומר ומחכה לביקורכם

בברכת רפואה שלימה במהרה ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/9/2005 14:14 לינק ישיר 


אכן כן.

חברי הפורום, המתנדבים, הצופים וכל אשר בשם ישראל יכונה, מתבקש להעתיר בתפילה ובתחנונים יחד עם חבריו ומכריו, למען רפואתו השלמה והמהירה של מתנדבינו היקר.

ניתן גם לבקרו ובכך גם להוסיף לרפואתו, בתיאום מראש.

בשורות טובות!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הרבו בתפילה ובתחינה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext