בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תום בןה-3 מצפה לתרומתכם – הצילו את חייו!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/9/2005 17:02 לינק ישיר 
תום בןה-3 מצפה לתרומתכם – הצילו את חייו!


בהמשך למה שפורסם כאן בשבוע האחרון אודות הילד תום בן ה-3 חולה הלוקמיה, הננו יוצאים שוב בקריאה לציבור להושיט את ידו בכדי להציל את חייו.

דרושים בדחיפות אנשים בעלי סוג דם O+/O- לתרומת מרכיב הדם לויקוציטים.

תורמים פוטנציאליים מתבקשים לגשת לבנק הדם של ביה"ח "בילינסון" בפ"ת, או ליצור קשר עמם במס' טלפון: 03-9377337.

הציבור אף נקרא להתפלל לרפואתו השלמה והמהירה של הילד: תום יוסף חיים בן יעל, לרפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.

זכרו: כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/9/2005 13:53 לינק ישיר 

אתה יכול להתקשר לגב' חנה מבנק הדם בבילנסון, היא אחריאת על ההתרמות עבור תום

מס' הטלפון שלה הוא : 050-8762423

בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-17/9/2005 20:43 לינק ישיר 

האם זה עוד אקטואלי? לי יש O+ אם כן מתי אפשר להתקשר ובאיזה שעות?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תום בןה-3 מצפה לתרומתכם – הצילו את חייו!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext