תום בןה-3 מצפה לתרומתכם – הצילו את חייו!
בהמשך למה שפורסם כאן בשבוע האחרון אודות הילד תום בן ה-3 חולה הלוקמיה, הננו יוצאים שוב בקריאה לציבור להושיט את ידו בכדי להציל את חייו.
דרושים בדחיפות אנשים בעלי סוג דם O+/O- לתרומת מרכיב הדם לויקוציטים.
תורמים פוטנציאליים מתבקשים לגשת לבנק הדם של ביה"ח "בילינסון" בפ"ת, או ליצור קשר עמם במס' טלפון: 03-9377337.
הציבור אף נקרא להתפלל לרפואתו השלמה והמהירה של הילד: תום יוסף חיים בן יעל, לרפואה שלמה במהרה בתוך שאר חולי ישראל.
זכרו: כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא!
|
|