דוגמא קטנה למהירות של מתנדבי הצלה גוש דן
נכון שהפעם זה קרה עם.. אבל אני יודע שחברי הצלה גוש-דן כבר לא מתרגשים מהמשפט שכה הרבה פעמים שומעים אותו: .. "אני לא מבין איך הגעתם כל כך מהר - הרגע הורדתי את הטלפון" .. או כמו שפעם אמרו למתנדב "תגידו אתם נורמלים"?? "איך הגעתם תוך פחות משניה" ???
שוב זו לא הפעם הראשונה אבל זו רק דוגמא:
אתמול בשעות הערב התקבלה הודעה על ת.ד. בפינת הרחובות ר' עקיבא / מהרשל , נו .. כולם מחכים ל.. "הצלה" שיגיע אבל הוא לא היה צריך להגיע פשוט בעת קבלת הביפר הוא כבר היה במקום !!
כן זה נשמע מקרי אבל .. כל כך הרבה פעמים זה קורה שזה כבר שגרה, וזו גאוותה של יחידת הכוננים הנמצאים בכל מקום באופן שגרתי לחלוטין ומיד! ממש מיד מגישים את העזרה הדרושה.
יחידת כונני מ.ד.א. - "הצלה גוש-דן" יש הרבה ממה ללמוד מהם ! תגידו שלא ..
אז מה היה שם ?
לא זה לא היה ת.ד. אדם שמעד ונפל נחבל ברגלו באופן קל, פונה ע"י נט"ן שהיה בדיוק קרוב למקום.
|
|