כך מטפלים כבאי בני ברק ברכבים החוסמים את יציאתם למקרי חירום. צילום: אודי בר.
נשלח ב-23/9/2005 15:10
ככה צריך לעשות אין ספור פעמיים רכבים חוסמים את יציאת הכבאיות לארוע אולי אותו בן אתם למד את הלקח שלו. אנשים חושבים שרחבת הכיבוי זה מגרש חניה של אבא שלהם