מוקאסד ? ? ? ?
אתה שפוי ??? מה הגישה הרעה הזו ? ?? אה ???
אין זמן מתאים יותר לפני הימים הנוראים ימי הרחמים והסליחות, לעשות חושבים, לעצור לשניה להתאסף ללבן נושאים וקושיות בהלכה.
פגישה חשובה כזו, בשיעורו של הרב עת אשר העלו חברי ההצלה את שאלותיהם ההלכתיות בכל נושא הצלת החיים ובפרט בנושאי השבת, וכתוצאה מכך הוגדרו מחדש תקנות על מנת לשמור יותר ויותר על ציביונה של השבת, תוך כדי שיפור הגשת העזרה הראשונה.
עלזה תקרא "אבל.....זה לא כ"כ מתאים לימי הסליחות, סלח נא......."
האם לזה תקרא כינוס שאינו מתאים לימי הרחמים ? ? ?
ההיפך זה הזמן לעשות חשבון נפש, לשפר את המעשים וכו' (כן וגם אתה מוזמן ערב יום הקדוש לבקש מחילתך..)
|
|