הודעה מטעם מר אלי יפה - מתאם פעולות ההתנדבות: מתנדבים יקרים! כמדי שנה ימתין לכם בתחנה שי לחג: בקבוק יין איכותי. חלוקת היין החל ממחר, בתיאום עם אחראי / רכז המתנדבים. בברכת שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה, אלי יפה