בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. השומר / חבקוק , פצ' קל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/9/2005 09:19 לינק ישיר 
ת.ד. השומר / חבקוק , פצ' קל

00:12 התקבלה הודעה על תאונת דרכים בצומת הרחובות השומר/חבקוק,

כונני הצלה "גוש-דן" שחשו למקום מצאו 1 פצ' קל שטופלה ע"י הכוננים ופונתה לאחר מכן להמשך טיפול בביה"ח.

כפי הנראה רכב מסוג טויוטה שהגיח במהירות מכיון ר' עקיבא פגע ברכב והסיט אותו בעוצמה הצידה.
כתוצאה מהתאונה כאמור פצ' 1 קל.

במקום: י.לונדנר, ועוד..


תמונות מיד:

תוקן על ידי - דן_388 - 28/09/2005 9:18:02



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 21:42 לינק ישיר 

אז קודם תודה לדן 388

ועכשיו אסביר לפי מבט המשטרתי מה קרה

אז רכב הטיוטה הגיע לטענתו מרחוב חבקוק ורצה לפנות שמאלה לרחוב השומר דהינו מכיוון מערב למזרח ,

רכב המיצובושי הגיע מכיוון רחוב השומר לכיוון רחוב חבקוק דהינו מכיוון צפון לדרום

לטענת רכב הטיוטה הוא עצר !( אפילו שאין שם תמרור עצור ) והנהגת מהרכב המיצובושי נכנסה בו

כמובן לאחר התיעצות עם אביה היא פונתה במצב קל לתה"ש

והמעורבים הופנו לעת"ן ת"א להמשך חקירה .....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/9/2005 21:39 לינק ישיר 

אני לא מבין על מה שכתוב על הקיר..?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 17:58 לינק ישיר 


כן. וה"ועוד" הזה שהיה שם, זהו מיודענו שרגא בוקשפן ושניהם שייכים 'כמדומני' לצוות דרום.

וה"ועוד" הזה הגדיל לעשות, בכך שלקח על עצמו באותו מעמד את תורנות הלילה, אחר שהתורן חש מותש. לשמחתנו היה לילה 'די' רגוע...

אה?...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 13:01 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יש "הצלה" על הקיר ויש "הצלה" שמגישים עזרה. וד"ל.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/9/2005 12:59 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.. לקחו את זה קשה ...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 12:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שוקי הענק, מאיילון/לכיש !!!! בתפקיד השוטר...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 12:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 12:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 12:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 12:55 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. השומר / חבקוק , פצ' קל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext