בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה קורה לגבי מתנדבי ירקון בקשר למירסים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/10/2005 20:52 לינק ישיר 
מה קורה לגבי מתנדבי ירקון בקשר למירסים

אנו לשעבר מתנדבים בבני ברק עברנו לגור בפ"ת ואלעד רוצים לשמור על קשר איתכם מאוד כי בסך הכל היה כייף איתכם תמיד .ואנו מעונינם בקבוצתי שלכם למה אתם עושים בעיות ולא מעונינם בזה למה ?<? למה??אנו לא רוצים להיתנתק מימכם תמיד שמענו אותכם אפילו באלעד במכשיר הקשר הגדול היה נעים וכייף ועכשיו כלום תעשו משהו בשבילנו בבקשה בסך הכל זה יעזור לכם ולנו



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה קורה לגבי מתנדבי ירקון בקשר למירסים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext