ק.נשימה רבינא 3 ב"ב- מעניין...
הודעה רגילה בביפרים הודיעה על קוצר נשימה ...
כונני "צוות דרום" הבינו מיד שמדובר בהרב פריד הי"ו , מיד אצו רצו למקום.
צ.רודיך, י. לודנר שהגיעו למקום גילוי רופאה שהוזמנה למקום, תוך כדי שאלתה "מי אתם" - אתם לא ניראים אנשי מ.ד.א. ... . הובאר לדר' שכאן בבני ברק יש ארגון "הצלה - גוש דן" המקפיץ תוך רגעים ספורים אנשי רפואה לכל מקרה בעיר.
"האדם גוסס" !!! "בישרה הרופאה" תוך כדי ליגלוג בצוות הרפואי והמקצועי.
כמובן שמילים אלו לא מתקבלות אצל צ. ותוך כדי "הבנה עם מי יש לו עסק". לקח הצוות מדדים,
מכאן לכאן הגיע הפראמדיק "ראש צוות הרפואה" של "הצלה גוש-דן" הלא הוא הרב אקשטיין הי"ו, שהגיע עם ציוד רפואה מתקדם ביותר.
צ. הסביר לו בקצרה את השתלשלות העניינים ואת המצב של הרב פריד כפי שנראה בעיניו ו"להבדיל" את הגדרת הרופאה ..
תוך כדי בדיקה מהירה של אקשטיין הודיעה הדר' שהיא צריכה לתת לחולה 20 מ"ג פוסיד.. (כש-80 מ"ג זו מנה יומית.. והמבין יבין) בנתיים אקשטיין לא מאבד זמן וכבר מכין את טיפול המקצועי - אינילציה שכבר ניתנה לחולה אשר מצבו החל להשתפר מרגע לרגע.
לצוות הנט"ן שהגיע חמקום לא נותר אלא לחייך לאקשטיין ולהודות לו על הטיפול המקצועי ולפנות את החולה ל"מעייני".
במוצ"ש התבשרנו שמצבו של הרב פריד שופר להפליא והוא חש במיטבו,
טיפול של "הצלה גוש דן" לאומת הדר' שאמרה "החולה גוסס" ל"ע.
שוב נוכחנו לראות הגשת עזרה מקצועית של כונני מ.ד.א. ו"הצלה גוש-דן".
תוקן על ידי - דן_388 - 09/10/2005 9:48:53
 |
|
|