בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. אשל אברהם .

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/10/2005 10:13 לינק ישיר 
ת.ד. אשל אברהם .

ערב שבת .. ת.ד. ברחוב אשל אברהם.

נער כבן 15 שנהג "דהר" ברכב לכיוון צומת השומר/עזרא, פגע ברכב שחנה בצד הכביש,

כתוצאה מהפגיעה "הועף" הרכב החונה למרכז הכביש וחסם את ציר התנועה, הרכב הפוגע הסתחרר במקום ונעצר סמוך למדרכה,

הנהג הצעיר "נעלם מהמקום" ולא נמצאו ב"ה נפגעים נוספים.

לכונני מ.ד.א. - הצלה גוש- דן, י,לודנר ש.בוקשפן גוטסמן ועוד..וצוות האמבולנס בראשותו של נתי הנהג, שעמדו נפעמים לנוכח המראות לא נותר אלא לברך על הניסים הגלויים.




התמונות : שימו לב לקינימטיקה הקשה.

תוקן על ידי - דן_388 - 09/10/2005 10:19:07



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מס' תמונות נוספות מזוית ראייתו של דן לוין מיודעינו...




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 15:08 לינק ישיר 

אתה בטוח שזה היה תאונה? לי נראה, שהבעלים רוצים לתבוע את הביטוח. הרכב נראה פגוע לא מהיום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 10:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 10:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 10:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 10:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 10:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. אשל אברהם .
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext