ת.ד. אשל אברהם .
ערב שבת .. ת.ד. ברחוב אשל אברהם.
נער כבן 15 שנהג "דהר" ברכב לכיוון צומת השומר/עזרא, פגע ברכב שחנה בצד הכביש,
כתוצאה מהפגיעה "הועף" הרכב החונה למרכז הכביש וחסם את ציר התנועה, הרכב הפוגע הסתחרר במקום ונעצר סמוך למדרכה,
הנהג הצעיר "נעלם מהמקום" ולא נמצאו ב"ה נפגעים נוספים.
לכונני מ.ד.א. - הצלה גוש- דן, י,לודנר ש.בוקשפן גוטסמן ועוד..וצוות האמבולנס בראשותו של נתי הנהג, שעמדו נפעמים לנוכח המראות לא נותר אלא לברך על הניסים הגלויים.
התמונות : שימו לב לקינימטיקה הקשה.
תוקן על ידי - דן_388 - 09/10/2005 10:19:07
|
|