בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ת.ד. קשה בצומת מורשה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/10/2005 15:33 לינק ישיר 
ת.ד. קשה בצומת מורשה

בצומת מורשה בפנייה לכיון אריאל

ת.ד. במקום פצוע קשה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:51 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:49 לינק ישיר 

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/10/2005 01:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ


ועתה לפרטים:

מדובר בניידת משטרה שחצתה את הצומת באור אדום ופגעה ברכב פרטי. מעוצמת התאונה נזרקה ניידת המשטרה על מעקה הבטיחות.

בתאונה טיפלו מתנדבי "הצלה גוש-דן" שמעון אטינגר ואליהו לוינשטיין.

השוטר פונה מהמקום עם פגיעת חזה, ושני הנוסעים שהיו ברכב הפרטי פונו במצב קל.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/10/2005 15:58 לינק ישיר 

מדובר בת.ד. בא מעורב ניידת משטרת התנועה הארצית,
הפתוע הוא שוטר נפגע בעמ"צ באורח קשה.

(מוקד)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ת.ד. קשה בצומת מורשה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext