שוב נפילה מגובה בויזניץ.
לפני זמן קצר דווח על נפילה מגובה בביהכנ"ס ויזניץ ב"ב.
מה היה ?
בן 7 נפל מסיבה שאינה ברורה עדיין מגובה של מטר וחצי.
כונני "מ.ד.א. והצלה גוש דן" מבכירי "צוות דרום" - צ. רודיך, י. לודנר וש. הילמן שהגיעו למקום זיהו מס' חבלות בראש, לאחר בדיקה מקיפה החלו במתן חמצן קיבוע מדדים והכנה לפינוי.
צוות נט"ן ר"ג שהגיעו בה היו: סימון הנהגת, מיטל הפראמדיקית ודר' וולרי, פינוי את הילד לביה"ח.
תוקן על ידי - דן_388 - 09/10/2005 18:00:00
|
|