חברים וחברות יקרים הודעה שתציל חיים
מחר-11/10/05 הולך ליהיות ארוע ארצי של תרומות דם שיוכלו להציל חיים של ילדה בת חמש בשם עינת לחם הסובלת מסרטן נדיר.
אתם חייבים להבין שזה מקרה של חיים ומוות וכל תרומה חשובה ביותר כל אחד ואחד שיגיע יתרום חלק בהצלת חיים.
לא צריך ליהיות בגיל מסויים ויש הרבה מקומות שאפשר להתרים בהם.
אני פונה אל הצד הטוב שבכם חברים זה עניין של שתי דקות לתרום דם ולחזור לעיסוקי היומיום.
תחנות ההתרמה ימוקמו ב:
קניון עזריאלי,קניון אילון,קניון רמת אביב,מד"א-תל השומר,בית חולים איכילוב.
בין השעות-10:00 בבוקר עד-20:00
חברים תגיעו זה יכול להציל חיים.
|
|