בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בקשת סליחה ואיחולי גמר חתימה טובה!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-11/10/2005 22:17 לינק ישיר 
בקשת סליחה ואיחולי גמר חתימה טובה!


הנהלת הפורום מאחלת לכולם גמר חתימה טובה.

אנו מבקשים בהזדמנות זו את סליחתם של אלו - יחיד או רבים - שיתכן ונפגעו מדברים שהובאו כאן בפורום.
אנו מאמינים כי הדבר לא נעשה בזדון ואנו מבקשים את סליחתם.
אנו מקוים כי להבא לא יצא יותר מכשול מתחת ידינו.

"וחתום לחיים טובים כל בני בריתך"

הנהלת הפורום




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בקשת סליחה ואיחולי גמר חתימה טובה!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext