בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מחפש צריבה...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/10/2005 02:17 לינק ישיר 
מחפש צריבה...

אני צריך שמישהו יצרוב לי על ביפר שיש לי את כוננים אזור דן.
אם מישהו יוכל לעזור לי בזה אני אשמח אם יצור איתי קשר בטלפון 054-8002745



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/10/2005 10:47 לינק ישיר 

אפשר להציע להצלה ,לארגן שיעורים בעברית, לקראת השנה שהגיע עלינו לטובה,( בלי לפגוע באף אחד).



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/10/2005 10:40 לינק ישיר 

חנן שלום ובוקר טוב.

א. מזל טוב על הביפר שיש לך
ב. אין אפשרות לעשות את זה כי אין לך קוד שידר (ומי שנתן קוד שידר זה זקי ממד"א ארצי)
ג. חיים סגל (אחרי מוקד בדן לא מחניס מתנדבים רק עובדים)
וגם לא כננים רק פישר מכניס
ד. שהיה לך שנה טובה וסליחה אם פגשתי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מחפש צריבה...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext