שבת: שריפה בבית אבות ויזניץ בב"ב.
בצהרי השבת שעה 14:10 הוזנקו כוחות הצלה רבים לשריפה המשתוללת בבית אבות ויזניץ ברחוב דמשק אליעזר בבני ברק,
כונני ההצלה מאיזור הסמוך שהגיעו רגלית ובמהירות למקום דיווחו על מספר נפגעים עקב כך אמבולנסים ונטי"ם של מ.ד.א. יצאו מאזור ת"א ר"ג וירקון.
מנכ"ל הצלה גוש-דן אושי שלומוביץ הודיע במירס לכל חברי ההצלה להגיע למקום אפילו ע"י שימוש ברכבים כהוראת רב הארגון במקרים כאלה.
הכוחות הרבים שהגיעו למקום טיפלו בכ- 5 נפגעים ובמיון של כ- 20 מבוגרים, היות והשריפה פרצה במחלקה הסיעודית היה צורך בעזרה רבה בפינוי.
כתוצאה מהדלקה שפרצה ככל הנראה מקצר חשמלי נשרף אחדד החדרים בבית האבות ונזק כבד נגרם למקום, כמו כן נפגעה אחת מדיירות החדר באופן קשה, כ- 90% כוויות בדרגה ג'. ו1 במצב בינוני עם קשיי נשימה, וכן מספר נפגעי עשן באורח קל.
כוחות ההצלה שחשו למקום כאמור טיפלו באופן מקצועי ובסינכרון מלא בין כל גורמי החירום במקום וכאן שוב נוכחנו לראות את חברי הצלה גוש-דן המקצועיים והמסורים להצלת חיים.
הפצועה קשה טופלה במקום ופונתה תוך כדי סיוע נשימתי וטיפול תרופתי לביה"ח תה"ש, שם המתינו לה צוות רופאים בחדר הטראומה.
יתר הפצועים פונו גם הם לביה"ח.
מצוות הצלה גוש-דן נראו בשטח:
צ.רודיך, י, לודנר, א,שלומוביץ, ש.בוקשפן האחים לבית הרשטיק - ישראל ואברהם, משה מור, מאיר זרגריאן, דוד סנדרס,
ועוד.. (תעדכנו את מי שכחתי)
 |
|
|