בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

יום יתר לחץ דם 1.11.05

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/10/2005 11:16 לינק ישיר 
יום יתר לחץ דם 1.11.05


היכונו ליום יתר לחץ דם 1.11.05

יום יתר לחץ דם – 1.11.05

כללי:

1. יום יתר לחץ הדם בישראל יתקיים ביום ג' בתאריך 1.11.05.
2. מנכ"ל מד"א יזם השתתפות מד"א ביום זה באמצעות הקמת מאות דוכני מדידת לח"ד בכל רחבי המדינה.
3. המבצע יתקיים בין השעות 10.00 – 22.00.
4. הארוע בחסות משרד הבריאות ובשותפות מד"א והאיגוד הישראלי ליתר לחץ דם.

מטרות:

1. מניעת תחלואה בקרב הציבור בישראל.
2. הפיכת מד"א לגורם דומיננטי בפעילות רפואית ופעילות מניעה בקהילה.
3. עידוד לתרומות דם ומדידת לח"ד באופן קבוע.
4. מכירת מדי לחץ דם באמצעות דיוור ישיר.


יש מי שמוכן להרים את הכפפה פה בעיר?

אשמח לשמוע חוו"ד

פרטים נוספים בהמשך





תוקן על ידי - israel_f - 16/10/2005 11:18:33



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/10/2005 22:00 לינק ישיר 

אפשר לעשות 1+1 חינם עם דוכן תפילין או נרות שבת....
:-)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/10/2005 21:59 לינק ישיר 

אפר לעשות 1+1 חינם עם איזה דוכן תפילין או נרות שבת... :-)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/10/2005 19:45 לינק ישיר 

אפשר להשתשמש בבית הצלה לשם כך !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-16/10/2005 12:44 לינק ישיר 

לשאלתך, זה לא "אירוע"... המדובר בדיוק כפי שצינתי ביום המודעות לתופעת/מחלת יתר לחץ הדם, הידוע בכינוי הרוצח השקט/לבן, ובו פשוט נקים דוכנים במרכזים הומי אדם, ונמדוד לחץ דם להמוני בית ישראל.

את נתוני המדדים יש לאסוף ולרשום די באופן כללי
למשל י.פ. בן 41 120/80

נבדק שיימצא כי הינו סובל מלח"ד גבוה תועבר שאילתה טלפונית לפרופסורים ידועי שם מהחברה ליתר לחץ דם בראשות פרו' גרוסמן והוא ימליץ לו על המשך טיפול / הפניה לבי"ח.

אני הייתי מציע להקים עמדות נפרדות לבנים/בנות למשל מה דעתכם? זה יכול להציל חיים רבים.

נ.ב.
אני זוכר שלפני שנים רבות (מייד אחרי בריאת העולם) היה דוכן הצלה מול איצקומט (מכניס סידור יוצא תפילה)ברחוב הרב שך (הרצל מיל')שאוייש במסירות ע"י ר' חיים פישר ז"ל מישהו זוכר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/10/2005 12:06 לינק ישיר 

מההה???

אתה מוכן בבקשה להסביר מה בדיוק עומד להיות באירוע הזה בצורה מפורטת יותר?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > יום יתר לחץ דם 1.11.05
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext