בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפל מגובה - מעד מסולם רעוע ונפל (2)

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/10/2005 16:07 לינק ישיר 
נפל מגובה - מעד מסולם רעוע ונפל (2)
מצורף קובץ

שוב כן שוב נפילה מגובה, אפילו שזו לא הפעם הראשונה השנה שכוחות ההצלה מוקפצים בערב החג ל"נפילות" גם הפעם בן 40 נפל מסולם שלא היה נעול בחוזקה,
כתוצאה מכך נפל מגובה של כ- 3 מטר ונפצע באורך קל,

כונני מ.ד.א. והצלה גוש - דן שהגיעו למקום הגישו את הטיפול הראשוני בהמשך פונה להמשך טיפול בביה"ח.

בין כוחות ההצלה היו:
דוד בן שמואל, ישראל לייכטר, מוטי רוט, צ. רודיך, ש, בוקשפן, יהודה הילמן, ועוד..
בצוות האט"ן הייתה קרן הפראמדיקיט.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/10/2005 20:50 לינק ישיר 


מוכשר אתה - דן 388, אה?

כללת שני מתנדבים תחת שם אחד. אז קבל בהבנה תיקון קל למען הדיוק... כדלהלן:

בין המתנדבים נמנו יהודה לונדנר ושלמה הילמן.

צוות הנט"ן כלל את הפאראמדיק קרן צור, הנהג איציק שפילברג, ד"ר לוין סמיון ומשתלמת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפל מגובה - מעד מסולם רעוע ונפל (2)
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext