בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

וכמובן לא לשכוח את הנפילה של צוות דרום..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/10/2005 00:26 לינק ישיר 
וכמובן לא לשכוח את הנפילה של צוות דרום..

אדם נפל ב "דרום העיר" מגובה של כ- 4מטרים על הגב, קם והלך הביתה! לא ברור...

יישר כוח כמובן למתנדבי הצלה "צוות דרום" שהגיעו במהרה..
אני מכיר רק אץ שרגא אז יסלח לי חברו הקט שלא נקטתי בשמו...



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/10/2005 03:54 לינק ישיר 

אכן:

עקב הגשמים הרבים, בעת כיסוי הסוכה שהייתה בחצר צמודה לגדר בגובה של כקומה וחצי !! ברחוב אברהם בן דוד בב"ב, מעד אחד מבני המשפחה ונפל לתהום,

כאמור המשיך הנ"ל, קם ועלה לביתו, שם לאחר זמן מה התפתל מכאבים בגבו,

צוות הצלה גוש- דן , ש,בוקשפן, יהודה לודנר, אליעזר קליין,

וכן אהרון קליין שהגיע למקום.

הגישו לנ"ל את הטיפול הראשוני, קיבוע וכו', ומיד פונה לביה"ח ע"י הנהג חיים שטיינברגר וצוותו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > וכמובן לא לשכוח את הנפילה של צוות דרום..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext