בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

חיסון לעובדים. המתנדבים שיתפגרו יש הרבה!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/10/2005 23:46 לינק ישיר 
חיסון לעובדים. המתנדבים שיתפגרו יש הרבה!

השבוע הגיע הודעה בביפר "חיסון נגד שפעת".

עדכון להודעה: מדובר רק לעובדים!

מה עם המתנדבים ? כנראה כל עוד הנהלת וחברי הצלה מתרפסים לפני הנהלת מד"א אין צורך להשקיע בהם. גם עם הם יחלו יש להם תחלופה. על זה נאמר: "פראיירים לא מתים, הם מתחלפים"!

העיקר שיש להצלה "איש קשר בין הצלה למד"א".



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/11/2005 17:47 לינק ישיר 

שמעתם?.???

החבר'ה בקרית ספר החרימו את המבחן!!1

כל הכבוד!!!!!!!!!!!


מה איתנו ??????????????



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/11/2005 14:58 לינק ישיר 

שליטה? של מי?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2005 14:44 לינק ישיר 

חברה תירגעו הכל תחת שליטה....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/11/2005 01:45 לינק ישיר 

מה קרה הוא עבר מתל אביב לרמת גן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 09:40 לינק ישיר 

הוא מתחיל למשוך אמבולנס גם ברמת גן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/11/2005 01:39 לינק ישיר 

ליהושע 410
מה קרא לך? האם ישראל וויתר לך על המבחן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/11/2005 19:45 לינק ישיר 

חברה תירגעו לאלה שמגיעים להשתלמות בניר עציון גם המתנדבים מקבלים חיסון נגד שפעת ...

היו עוד כמה ממתנדבי הצלה השבוע וקיבלו ....

וע"כ תודה לישראל פישר על הכל ......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/10/2005 21:51 לינק ישיר 

חחח דוגרי....




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/10/2005 12:20 לינק ישיר 

זה מה שכתבתי קודם ....

זה מד"א גוף *** ועל כל טובה שתעשה להם תקבל אחד ב***



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/10/2005 13:12 לינק ישיר 

היי
מה המצב חברה?
לכל העובדים!!!
תראו איך מד"א מתיחחס אליכים כאשר ביום ה' האחרון פוטרו
שני עובדים שעשו תאונה .
שוב פעם!!!
פוטרו!!!
לא הושעו!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/10/2005 12:35 לינק ישיר 

אין צורך בחיסון !!!

שפעת העופות פוגעת רק ב... ...פייגאלעך......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/10/2005 09:15 לינק ישיר 

ויטי היקר !

זה שהערכתי שאתה מרגיש רע זה לא אומר שאני מרגיש רע !

אני בא להתנדב ויבוא עוד בהמשך ב"ה. התנאי שתיהיה אווירה נחמדה ויחס למתנדבים לא יותר גרוע ממה שהיום, אני נהנה לבוא ולי המקום נחמד מאד,

אם טעיתי לגבי תפיסתך יתכן את האמת אתה יודע .

ולאיחולים הלבביים גם אנוכי מצטרף.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/10/2005 01:13 לינק ישיר 

איש האקשן...
משפחה שלי? אשתי לא עובדת במד"א! ... ילדה קטנה לי...

לוזר??? פראייר??? זה מה שאתה מרגיש? אל תבוא להתנדב!

ולכל המאחלים איחולים, שתבוא עליכם הברכה
לילה טוב!


תוקן על ידי - witty - 28/10/2005 1:13:41



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/10/2005 23:22 לינק ישיר 

לאיש וחולה מד"א
לפי מיטב ידיעתי המבחן לא מחייב רק מי שרוצה,


וגם לפי דברי ישראל פישר המבחן לא חובה רק זכות, כפי מה שישראל פישר כתב בפורום הצלה בני ברק
israel_f
לגופו של עניין, כל הדו שיח היה מיותר לחלוטין לו טרחת לבדוק.

בסוף שנה זו (הלועזית ל"ע) תחילת שנת 2006 מתוכנן "תחרות ארצית" לכוננים במסגרת פעילויות שמד"א נערך אליהם לציון שנת 75 לייסוד הארגון.

התחרות בכינוייה "צ'מפיון שיפ" או אליפות בעברית, תהיה ברוח ספורטיבית, מהנה, אך מקצועית.

פרטים על התחרות יפורסמו בהמשך.

בכל אופן, בכדי לקבוע סף מינימום להשתתפות בתחרות נקבע רמת ידע שאותו חייב כונן לדעת בהתאם להכשרתו רמת BLS לחובש/חובש בכיר, ורמת ALS לפארמיק/רופא. המבחן שייערך בחודש נובמבר נועד לכך. (לא איומים...) אתה גם לא חייב (ויש עובדים פגועים ממך שיסרבו לכך) להשתתף. (ובוודאי לא להזיק לפרנסתך).

נתנו לך כלי לימוד ותו לא, ייתכן והספר הוא ברמה גבוהה מדי? תלמד ספר אחר בהישג ידך.
המבחן נועד לקבוע סף מינימום, הספר נועד לתת לך רמת מקסימום. ברור?

ולהבא! תפנה, תשאל, אל תכעס, מד"א ועובדיו מכבדים אותך ומוקירים את התנדבותך.

חרם! נידוי! שמתא! וכו' זה טוב לשטיבלאעך.... לא תשיג בזה מאומה כי לא תצליח בכך.

אם נפגעת כנראה כי פגעת, ואם לא נענית תפנה למי שאמון לתת לך תשובות ובשמחה רבה יוכל לעזור/לענות לך לעניין.

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=2&topic_id=1556273



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2005 16:23 לינק ישיר 

ויטי.

יגיע היום (מכל הלב אני מאחל לך שלא, אך כמעט לכולם זה קורה...) שפתאום תגלה שהמערכת אינה עומדת מאחוריך. פתאום תראה שבלל טעות של שיקול הדעת או טעות אחרת פתאום כל המערכת מפנה לך עורף ואמרים לך בעדינות לך תז...!!!

כמובן, יהיה להם הסברים משכנעים, אך המשכנע ביותר תהיה המציאות שתטפח על פניך ואז פתאום תבין אופס, באיזה מערכת תמכתי, למי נתתי את המיטב ממני... זה לא יוריד לך מהעצם הזכות של מתנדב ומציל חיים, אך המערכת המסואבת שדואגת רק לעצמה ולישבנה תכה בך גם. כן, גם בך כעובד מד"א!
עיין ערך כל מיני חברים עובדי מד"א לשעבר שפוטרו כיון שזה היה יותר זול ונחמד למערכת מאשר לגבות אותם!

כמו שמתנדבים לא חסרים גם עובדים חדשים-בשר טרי וזול- סטודנטים שרוצים לעבוד לא חסרים. א"כ למה להשקיע...???!!!

תוקן על ידי - חולה_מדא - 27/10/2005 16:23:51



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > חיסון לעובדים. המתנדבים שיתפגרו יש הרבה!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext