מה עם המתנדבים ? כנראה כל עוד הנהלת וחברי הצלה מתרפסים לפני הנהלת מד"א אין צורך להשקיע בהם. גם עם הם יחלו יש להם תחלופה. על זה נאמר: "פראיירים לא מתים, הם מתחלפים"!
העיקר שיש להצלה "איש קשר בין הצלה למד"א".
נשלח ב-7/11/2005 17:47
שמעתם?.???
החבר'ה בקרית ספר החרימו את המבחן!!1
כל הכבוד!!!!!!!!!!!
מה איתנו ??????????????
נשלח ב-7/11/2005 14:58
שליטה? של מי?
נשלח ב-7/11/2005 14:44
חברה תירגעו הכל תחת שליטה....
נשלח ב-7/11/2005 01:45
מה קרה הוא עבר מתל אביב לרמת גן?
נשלח ב-6/11/2005 09:40
הוא מתחיל למשוך אמבולנס גם ברמת גן.
נשלח ב-6/11/2005 01:39
ליהושע 410
מה קרא לך? האם ישראל וויתר לך על המבחן?
נשלח ב-5/11/2005 19:45
חברה תירגעו לאלה שמגיעים להשתלמות בניר עציון גם המתנדבים מקבלים חיסון נגד שפעת ...
היו עוד כמה ממתנדבי הצלה השבוע וקיבלו ....
וע"כ תודה לישראל פישר על הכל ......
נשלח ב-31/10/2005 21:51
חחח דוגרי....
נשלח ב-31/10/2005 12:20
זה מה שכתבתי קודם ....
זה מד"א גוף *** ועל כל טובה שתעשה להם תקבל אחד ב***
נשלח ב-30/10/2005 13:12
היי
מה המצב חברה?
לכל העובדים!!!
תראו איך מד"א מתיחחס אליכים כאשר ביום ה' האחרון פוטרו
שני עובדים שעשו תאונה .
שוב פעם!!!
פוטרו!!!
לא הושעו!!!
נשלח ב-30/10/2005 12:35
אין צורך בחיסון !!!
שפעת העופות פוגעת רק ב... ...פייגאלעך......
נשלח ב-30/10/2005 09:15
ויטי היקר !
זה שהערכתי שאתה מרגיש רע זה לא אומר שאני מרגיש רע !
אני בא להתנדב ויבוא עוד בהמשך ב"ה. התנאי שתיהיה אווירה נחמדה ויחס למתנדבים לא יותר גרוע ממה שהיום, אני נהנה לבוא ולי המקום נחמד מאד,
אם טעיתי לגבי תפיסתך יתכן את האמת אתה יודע .
ולאיחולים הלבביים גם אנוכי מצטרף.
נשלח ב-28/10/2005 01:13
איש האקשן...
משפחה שלי? אשתי לא עובדת במד"א! ... ילדה קטנה לי...
לוזר??? פראייר??? זה מה שאתה מרגיש? אל תבוא להתנדב!
ולכל המאחלים איחולים, שתבוא עליכם הברכה
לילה טוב!
תוקן על ידי - witty - 28/10/2005 1:13:41
נשלח ב-27/10/2005 23:22
לאיש וחולה מד"א לפי מיטב ידיעתי המבחן לא מחייב רק מי שרוצה,
וגם לפי דברי ישראל פישר המבחן לא חובה רק זכות, כפי מה שישראל פישר כתב בפורום הצלה בני ברק
israel_f
לגופו של עניין, כל הדו שיח היה מיותר לחלוטין לו טרחת לבדוק.
בסוף שנה זו (הלועזית ל"ע) תחילת שנת 2006 מתוכנן "תחרות ארצית" לכוננים במסגרת פעילויות שמד"א נערך אליהם לציון שנת 75 לייסוד הארגון.
התחרות בכינוייה "צ'מפיון שיפ" או אליפות בעברית, תהיה ברוח ספורטיבית, מהנה, אך מקצועית.
פרטים על התחרות יפורסמו בהמשך.
בכל אופן, בכדי לקבוע סף מינימום להשתתפות בתחרות נקבע רמת ידע שאותו חייב כונן לדעת בהתאם להכשרתו רמת BLS לחובש/חובש בכיר, ורמת ALS לפארמיק/רופא. המבחן שייערך בחודש נובמבר נועד לכך. (לא איומים...) אתה גם לא חייב (ויש עובדים פגועים ממך שיסרבו לכך) להשתתף. (ובוודאי לא להזיק לפרנסתך).
נתנו לך כלי לימוד ותו לא, ייתכן והספר הוא ברמה גבוהה מדי? תלמד ספר אחר בהישג ידך.
המבחן נועד לקבוע סף מינימום, הספר נועד לתת לך רמת מקסימום. ברור?
ולהבא! תפנה, תשאל, אל תכעס, מד"א ועובדיו מכבדים אותך ומוקירים את התנדבותך.
חרם! נידוי! שמתא! וכו' זה טוב לשטיבלאעך.... לא תשיג בזה מאומה כי לא תצליח בכך.
אם נפגעת כנראה כי פגעת, ואם לא נענית תפנה למי שאמון לתת לך תשובות ובשמחה רבה יוכל לעזור/לענות לך לעניין.
יגיע היום (מכל הלב אני מאחל לך שלא, אך כמעט לכולם זה קורה...) שפתאום תגלה שהמערכת אינה עומדת מאחוריך. פתאום תראה שבלל טעות של שיקול הדעת או טעות אחרת פתאום כל המערכת מפנה לך עורף ואמרים לך בעדינות לך תז...!!!
כמובן, יהיה להם הסברים משכנעים, אך המשכנע ביותר תהיה המציאות שתטפח על פניך ואז פתאום תבין אופס, באיזה מערכת תמכתי, למי נתתי את המיטב ממני... זה לא יוריד לך מהעצם הזכות של מתנדב ומציל חיים, אך המערכת המסואבת שדואגת רק לעצמה ולישבנה תכה בך גם. כן, גם בך כעובד מד"א!
עיין ערך כל מיני חברים עובדי מד"א לשעבר שפוטרו כיון שזה היה יותר זול ונחמד למערכת מאשר לגבות אותם!
כמו שמתנדבים לא חסרים גם עובדים חדשים-בשר טרי וזול- סטודנטים שרוצים לעבוד לא חסרים. א"כ למה להשקיע...???!!!