אני הייתי בצוות שהגיע ראשון שהגיע , יצאנו 2 צוותים מאבטחה הקפות שניות מכיכר רמב"ם ברמת גן. בגלל שהיינו קורבים הוציאו אותנו. איך שהגענו ראינו שדירה בוערת חזק כמו כן 3 צוותים של כבאות רמת גן הגיעו מתחנה. במקום דירה נשרפה ויש נזקי פיח בכל הדירה. ב"ה לא היו נפגעים והושגה שליטה מהירה. שסיימו מהשריפה חזרו לאבטח את הארוע בכיכר
|
|