בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שריפה ברח' בית חורון בר"ג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/10/2005 01:15 לינק ישיר 
שריפה ברח' בית חורון בר"ג

למקום הגיעו 5 צוותי כיבוי אש ונט"ן עם 2 לבנים.
ברוך ה' ללא נפגעים.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/10/2005 18:22 לינק ישיר 

אני הייתי בצוות שהגיע ראשון שהגיע , יצאנו 2 צוותים מאבטחה הקפות שניות מכיכר רמב"ם ברמת גן. בגלל שהיינו קורבים הוציאו אותנו. איך שהגענו ראינו שדירה בוערת חזק כמו כן 3 צוותים של כבאות רמת גן הגיעו מתחנה. במקום דירה נשרפה ויש נזקי פיח בכל הדירה. ב"ה לא היו נפגעים והושגה שליטה מהירה. שסיימו מהשריפה חזרו לאבטח את הארוע בכיכר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שריפה ברח' בית חורון בר"ג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext