בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פיצוץ בלון גז בתל אביב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/10/2005 15:20 לינק ישיר 
פיצוץ בלון גז בתל אביב



3 אנשים נהרגו ו4 נפצעו בפיצוץ בלון גז בתל אביב.
ביום רביעי בשעות הצהריים נשמע פיצוץ עז ברחוב בן צבי בדרום תל אביב. הערכה הראשונית שמדובר בפיגוע גדול עם מספר רב של נפגעים הזניקה כוחות הצלה רבים למקום. לאחר שהתבררו מימדי האסון בטלו במד"א את הקריאה ובקשו רק מהמתנדבים הנמצאים בקרבת מקום להתפנות לאירוע. כ30 מתנדבי מד"א- הצלה גוש דן טפלו בנפגעים ופינו אותם לבתי החולים איכילוב ותל השומר ובמצב מוגדר בינוני עד קל. במשטרה חוקרים את נסיבות האירוע.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2005 17:21 לינק ישיר 


תמונות נוספות:
http://www.hnn.co.il/ShowArticle2.asp?artId=10103




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2005 17:14 לינק ישיר 

מצורף קובץ


מפקדי הכוחות והשר לבטחון פנים בזירת האירוע.

משמאל, ניתן להבחין במר מיקי סגל סגן מנהל אזור דן.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2005 17:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2005 17:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2005 17:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/10/2005 17:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

~



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פיצוץ בלון גז בתל אביב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext