ביקור אורחים חשובים בסוכתו של המנכ"ל
במהלך חג הסוכות בקרו רבנים ואישי ציבור בביתו של מנכ"ל הצלה גוש דן הר' אשר שלומוביץ כאות הוקרה והצדעה על פעילות הארגון.
ביום חמישי ב' חול המועד סוכות נערך ערב הצדעה למתנדבי הצלה גוש דן. בין האורחים הרבים בלטו רבנים ואישי ציבור שהתפנו מכל עיסוקיהם על מנת להעלות על נס את פעילותם החיונית והמקצועית של צוותי המנדבים. בין המבקרים הרבים בלטו הרה"ג שמואל אליעזר שטרן- רב הארגון שבדבריו הודה למתנדבים ולמד"א על שיתוף הפעולה המיוחד וההתגייסות המשותפת למען המטרה הנעלה של הצלת חיים. בתגובה הודו יו"ר הועד הפועל במד"א ד"ר נועם יפרח, מנכ"ל מד"א מר אלי בין ומנהלי אזורים מר יוסי כהן, מר גיל מוסקוביץ, מר איציק בן אהרון וסגניהם, על תרומתו הייחודית של פעילות ארגון הצלה גוש דן המסייעת למד"א להיענות לכל פניה במהירות ובמקצועיות חסרת תקדים. באירוע נכחו גם הרב חנניה צו'לק יו"ר עזר מציון שנעזר רבות במתנדבים, הר' יעקוב אשר מ"מ ר"ע בני ברק, סגן ראש העיר הר' אברהם רובישטיין הר' יצחק וינברגר יו"ר הצלה ור' צבי כהן בעל מאפית הצבי- עוזר ותיק של הארגון.
|
|