בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אמש בת"א: ת.ד. בין רכבת להולך רגל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/10/2005 17:24 לינק ישיר 
אמש בת"א: ת.ד. בין רכבת להולך רגל


אמש סמוך לשעה 21:25 קרון התחזוקה של רכבת נהוג בידי תושב קלנסאווה בן 60 שנסע מצפון לדרום על המסילה המזרחית, כשעבר את מחלף קק"ל הגיע למבנה הרכבת בתל ברוך, פגע בשומר לילה של אתר עבודה במקום אשר מסיבה לא ידועה שכב על המסילה, כשניסה להתרומם נפגע מהקרון.

מתנדב מד"א "הצלה גוש-דן" מאיר זרגריאן מיהר להגיע למקום, אולם הפגיעה הקשה הביאה את צוות נט"ן של מד"א לקבוע את מותו במקום.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 09:37 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2

אין רשות להוריד את הסמלים מהתמונות ו/או לעשות בהם שימוש ללא אישור בכתב מבית "הצלה גוש-דן"

כל הזכויות שמרות ל"הצלה גוש-דן" ע"ר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 09:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות:



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אמש בת"א: ת.ד. בין רכבת להולך רגל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext