בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אם לא הבנתם מדוע... הכנסו לכאן!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/10/2005 17:25 לינק ישיר 
אם לא הבנתם מדוע... הכנסו לכאן!


אם לא הבנתם מדוע לא הוכנסו עדכונים ופרטים מלאים מהאירועים החריגים שהיו בשבועיים האחרונים, הננו להבהיר כי הדבר נבע מרצף החגים שעברו עלינו לטובה (וכפי שהדבר מוגדר: "מפני קדושת המועד").

במהלך הימים הבאים נשתדל להביא את מירב הפרטים על התאונות, ההחייאות והאירועים בהם נטלו חלק מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן", ואשר עדיין לא הוזכרו כאן.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/11/2005 12:59 לינק ישיר 

לחושב
האם אתה חושב שאסור להקליד? מי פסק כך?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/11/2005 22:54 לינק ישיר 

ויטי, ישנם פוסקים רבים שסוברים שאסור להקליד בחול המועד. תתפלא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/10/2005 01:09 לינק ישיר 

מה??? אסור גם להקליד בחול המועד?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/10/2005 00:41 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כל הכבוד ....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אם לא הבנתם מדוע... הכנסו לכאן!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext