המתנדב הרב ישראל גרוניך שמיהר בליל שמחת תורה להיענות לקריאה, הותקף על ידי פרחחים בצומת הרחובות השומר רבי עקיבא. רכבו ניזוק והוא ונאלץ להימלט ולקרא לכונן גוי שיחלץ אותו. בתגובה אמר הרב יצחק וינברגר יו"ר הארגון כי הישנות של מקרים מאין אלו עלולה להעלות בחיי אדם ועל העריה מוטלת החובה לשים קץ לתופעות שליליות זו.
נשלח ב-31/10/2005 21:54
חזי תפסיק לקשקש. הצלה עושים עבודת קודש, ובמקרים רבים, ללא הכונן החולה הי מאבד את חייו.
ודרך אגב. חזי, הצלה זה לא ראשי תיבות.....
נשלח ב-31/10/2005 08:13
חזי:
עטה טזריח לעלכת לילמוד ליחתוב איוורית טוב !!!
אכן פיטרו 3 עובדי מ.ד.א. מתחנת ר"ג בעקבות החלטת ההנהלה למען ישמעו ויראו !
נשלח ב-31/10/2005 01:08
באמת שאם אנשיי הצל"ה לא יגיע בשבת או בחג לא יקרה כלום בחצי דקה הזה וזה בדוק
ביקבות הת.ד שהיה באזור יש שנעות שניב ויונתן לא יחזורה לעובד עד במד"א זה מה שאמרים בחנה