בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אלימות קטטה לא ברור

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/10/2005 03:32 לינק ישיר 
אלימות קטטה לא ברור

המתנדב הרב ישראל גרוניך שמיהר בליל שמחת תורה להיענות לקריאה, הותקף על ידי פרחחים בצומת הרחובות השומר רבי עקיבא. רכבו ניזוק והוא ונאלץ להימלט ולקרא לכונן גוי שיחלץ אותו. בתגובה אמר הרב יצחק וינברגר יו"ר הארגון כי הישנות של מקרים מאין אלו עלולה להעלות בחיי אדם ועל העריה מוטלת החובה לשים קץ לתופעות שליליות זו.






דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/10/2005 21:54 לינק ישיר 

חזי תפסיק לקשקש. הצלה עושים עבודת קודש, ובמקרים רבים, ללא הכונן החולה הי מאבד את חייו.

ודרך אגב. חזי, הצלה זה לא ראשי תיבות.....



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/10/2005 08:13 לינק ישיר 

חזי:

עטה טזריח לעלכת לילמוד ליחתוב איוורית טוב !!!


אכן פיטרו 3 עובדי מ.ד.א. מתחנת ר"ג בעקבות החלטת ההנהלה למען ישמעו ויראו !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-31/10/2005 01:08 לינק ישיר 

באמת שאם אנשיי הצל"ה לא יגיע בשבת או בחג לא יקרה כלום בחצי דקה הזה וזה בדוק

ביקבות הת.ד שהיה באזור יש שנעות שניב ויונתן לא יחזורה לעובד עד במד"א זה מה שאמרים בחנה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אלימות קטטה לא ברור
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext