בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

אתמול בסיבובות 14:30 בצהריים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/11/2005 11:00 לינק ישיר 
אתמול בסיבובות 14:30 בצהריים

התקבלה הודעה מבניין יהלום בבורסה על שריפה. עם קבלת ההודעה יצאו מקום 2 כבאיות וסולם, קצין המשמרת, קצין מניעת הדלקות. למקום יצאו 2 רגילים ונט"ן דן 13 דן 53 ולא זוכר עוד איזה רגיל לאחר כמה זמן הייתה שליטה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > אתמול בסיבובות 14:30 בצהריים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext