אתמול הייתה שריפה בישיבה בבני ברק יצאו סיוע עם מנוף גבהים ורכב להספקת מיםמרמת גן לסיע לבני ברק וראיתי כמות מכובדת של כונני הצלה ודיברתי עם 2 מהם (שכחתי מה הכינויים שלהם)
והם צילמו את השריפה אז מוזר לי שאין פה דיווחים על השריפה וגם התמונות
החברי'ה הקדושה שבתמונה עושים זאת כל ליל שישי אצל שפסעל, לא לפני שעוברים במאפית הצבי , לפני שבועיים עברתי במקום , והיה נראה שיש אר"ן כי חנו שם 3-4 אמבולנסים ביחד .
נשלח ב-17/11/2005 18:18
מי יכול להיות אם לא אלי....מצוות צפון ...
נשלח ב-16/11/2005 20:36
שייכת ועוד איך!!!!!!!!!!!!!!!
אין מישהו מצוות צפון שיסביר?
וראוי גם לדעת מי היה פיקוד 10 במקום!
נשלח ב-16/11/2005 18:58
410 והעגלון ..
זה נראה שהתמונה לא שייכת לכאן כנראה נכנסה בטעות לכאן במקום ל"שיגרה"...
נשלח ב-16/11/2005 17:59
ומי זה שאוכל מהקופסא צולנט...
נשלח ב-16/11/2005 14:44
דן לוין!!!!!!!!!!!!!!
מי זה עם הדלי?????????????
היה אירוע חומ"ס?????????