דן לוין!!!!!!!!!!!!!!
מי זה עם הדלי?????????????
היה אירוע חומ"ס?????????
נשלח ב-16/11/2005 17:59
ומי זה שאוכל מהקופסא צולנט...
נשלח ב-16/11/2005 18:58
410 והעגלון ..
זה נראה שהתמונה לא שייכת לכאן כנראה נכנסה בטעות לכאן במקום ל"שיגרה"...
נשלח ב-16/11/2005 20:36
שייכת ועוד איך!!!!!!!!!!!!!!!
אין מישהו מצוות צפון שיסביר?
וראוי גם לדעת מי היה פיקוד 10 במקום!
נשלח ב-17/11/2005 18:18
מי יכול להיות אם לא אלי....מצוות צפון ...
נשלח ב-22/11/2005 14:01
החברי'ה הקדושה שבתמונה עושים זאת כל ליל שישי אצל שפסעל, לא לפני שעוברים במאפית הצבי , לפני שבועיים עברתי במקום , והיה נראה שיש אר"ן כי חנו שם 3-4 אמבולנסים ביחד .