הלילה שחור .. 3 שריפות בלילה אחד.
1. ליל שישי האחרון התחיל בשריפה הענקית בקומת הגג של ישיבה ברחוב עוזיאל בבני ברק,
קראו בפרוטרוט בלינק הבא:
http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1654314&whichpage=1
2. בהמשך הלילה התקבלה קריאה על בניין בוער בת"א, ששריפה פרצה בו מסיבה לא ברורה יתכן כי מדובר בהצתה, שוב גם כאן ב"ה ללא נפגעים בנפש,
להלן התמונות מת"א.
3. בשעות המוקדמות של הבוקר שוב הוקפצו כונני הצלה - גוש-דן "צוות דרום", על שריפה שפרצה ברחוב בן דוד 40 , "צוות דרום" שהגיע במהירות למקום עדכן מיד כי מדובר בשריפה קטנה ללא נפגעים,
התברר שככל הנראה אלמוני הצית חבילת סכך בין הביניים ברחוב שהעלו עשן רב והם שגרמו לבהלה הגדולה.
|
|